treant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Heisann der godt folket! min gode gamle laptopp blei sjelløs i går kveld :| da trenger jeg tips til en ny en! Jeg trenger ingen dyr laptop da jeg bare skal bruke word, surfe på nett, til å høre på musikk og se på film... Siden jeg har null peiling innenfor laptop, så lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg her? letter etter en som har min 2-3 timer batteritid, maks 15' maks 3kg bør tåle ett trøkk eller to at tastaturet ikke har så store "gap" ned til innmaten holder en stund ellers så driter jeg i om den er støgg billigst mulig, men maks ca 3500 Takker for svar på forhånd! Endret 15. august 2011 av JohnnyDepp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Litt over budsjettet. PACKARDBELL EASYNOTE TM85-JO-548NC Lenovo ThinkPad Edge E520 1143-8NG - 2,0GHz DC 4GB 500GB DVD±RW 15" Endret 15. august 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
treant Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Litt over budsjettet. PACKARDBELL EASYNOTE TM85-JO-548NC Lenovo ThinkPad Edge E520 1143-8NG - 2,0GHz DC 4GB 500GB DVD±RW 15" takker for svar! Hva mener du gir mest for penga da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Den Lenovoen vil absolutt fungere til ditt bruk og hvis den oppgitte batteritiden på bestbuy er i nærheten av det du faktisk får er jo det veldig bra. Tett over 6 timer. Packard Bell pcen er kjappere, mer all rounder, men dårlig batteri. Tett over 3 timer. Det er jo også et billigere merke enn Lenovo, i den forstand at Lenovo-pcen antakelig er mer solid. Asusen ser ut som en meget god pc, spørsmålet er om det er hensiktsmessig for deg å bruke 6-700 kr mer. Det koker ned til hva du ser mest verdi i. Batteritid vs Ytelse f.eks. Endret 15. august 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå