Paulex Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Heisann, etter jeg fikk en jobb som stresser veldig og som jeg blir veldig sliten og rett og slett skitten av har jeg lurt litt på hvor man kan kjøpe litt mer "avanserte" hygiene produkter. Føler rett og slett at slikt de selger i normale dageligvarebutikker ikke strekker til. Iallefall ikke roll-on produktene dem selger. Er det noen som har noen tips til noe gode produkter? Gjerne dusj såper og roll-ons etc. som har fungert veldig godt for dere og som dere er fornøyd med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 for min del så fungerer roll-on fra butikkene veldig mye bedre mot svette enn feks Lacoste, Boss, Armani og slikt som er mye dyrere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Tenker du på hygieneproduktene man får kjøpt på apoteket? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg bruker Vichy deo roll-on kjøpt på apoteket (sort flaske, ikke den for sensitiv hud). Den funker utrolig bra og bedre enn andre dagligvareprodukter jeg har prøvd Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 for min del så fungerer roll-on fra butikkene veldig mye bedre mot svette enn feks Lacoste, Boss, Armani og slikt som er mye dyrere. Deosticks eller rollons fra dyrere merker som man kjøper hos parfymeri er vel ikke antiperspiranter? Det går ann å bruke en luktfri antiperspirant og så et av de merkene som lukter godt Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 stikk på apoteket, de har ting som fungerer. fortell hu i skranken hva problemet er og du vil få et produkt som vil funke for kroppen din. Apotekene har gjerne litt mer spesialiserte produkter. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Da tar jeg turen til apoteket. Ja slike rollons fra merkeprodusenter er vel KUN for luktens del. De hindrer ikke en drit er min erfaring. Har ikke noe spesielt problem, har bare lurt litt på hva som egentlig er "best" og jeg kan ikke tro at det dem selger i dageligvare forretninger er "top notch" i klassen sin. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 husker jeg ikke helt feil så er det noe på apoteket som heter aliminiumklorid som går for å være ganske badass men da må du ha et alvorlig problem med svetting før du kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå