Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hygiene produkter som fungerer bedre enn "butikk kjøpte"

Paulex

Anbefalte innlegg

Heisann, etter jeg fikk en jobb som stresser veldig og som jeg blir veldig sliten og rett og slett skitten av har jeg lurt litt på hvor man kan kjøpe litt mer "avanserte" hygiene produkter.

Føler rett og slett at slikt de selger i normale dageligvarebutikker ikke strekker til. Iallefall ikke roll-on produktene dem selger.

Er det noen som har noen tips til noe gode produkter? Gjerne dusj såper og roll-ons etc. som har fungert veldig godt for dere og som dere er fornøyd med? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for min del så fungerer roll-on fra butikkene veldig mye bedre mot svette enn feks Lacoste, Boss, Armani og slikt som er mye dyrere.

Deosticks eller rollons fra dyrere merker som man kjøper hos parfymeri er vel ikke antiperspiranter? Det går ann å bruke en luktfri antiperspirant og så et av de merkene som lukter godt

Lenke til kommentar

Da tar jeg turen til apoteket. Ja slike rollons fra merkeprodusenter er vel KUN for luktens del. De hindrer ikke en drit er min erfaring.

Har ikke noe spesielt problem, har bare lurt litt på hva som egentlig er "best" og jeg kan ikke tro at det dem selger i dageligvare forretninger er "top notch" i klassen sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...