Jan R. Halvorsen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Golden moment Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Flotte farger og en fin balanse i farge og lys Men jeg kunne tenkt med flytebrygga litt nermere det gyldne snitt Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Flotte farger og en fin balanse i farge og lys Men jeg kunne tenkt med flytebrygga litt nermere det gyldne snitt Takker for kommentar! Litt usikker på det med brygga, med selve brygga i "snittet" kommer personene veldig nær midten. Jeg har nå tenkt at med denne kompen "faller" personene inn i en diagonal med sola. Jeg har flere bilder, skal kikke litt på de andre kompene Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Takker for kommentar! Litt usikker på det med brygga, med selve brygga i "snittet" kommer personene veldig nær midten. Jeg har nå tenkt at med denne kompen "faller" personene inn i en diagonal med sola. Jeg har flere bilder, skal kikke litt på de andre kompene Det er altid mange ting å tenke på for å få et godt komp Ser så avgjort at de argumentene du kommer med medfører riktighet Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Vakkert å se på dette! Silhuetter og solnedgang Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 PS: Jeg fikk vist ikke med mine kommentarene. Bilde heller litt til vestre, men ellers meget bra. DS: Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 PS: Jeg fikk vist ikke med mine kommentarene. Bilde heller litt til vestre, men ellers meget bra. DS: Takker for kommentar! Er fullt klar klar over at "vannlinja" ikke er rett, men det er faktisk ikke horisonten - men fjorden som går innover og bakover i bildet. Veide fram og tilbake om jeg allikevel skulle rette opp, men valgte altså ikke å gjøre det. Skjønner godt det er delte meninger om det 1 Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Vakkert bilde i flotte farger og lys Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 PS: Jeg fikk vist ikke med mine kommentarene. Bilde heller litt til vestre, men ellers meget bra. DS: Takker for kommentar! Er fullt klar klar over at "vannlinja" ikke er rett, men det er faktisk ikke horisonten - men fjorden som går innover og bakover i bildet. Veide fram og tilbake om jeg allikevel skulle rette opp, men valgte altså ikke å gjøre det. Skjønner godt det er delte meninger om det Ja dette var litt flisespikkeri fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg