Gå til innhold

BK: Golden moment

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte farger og en fin balanse i farge og lys

Men jeg kunne tenkt med flytebrygga litt nermere det gyldne snitt

Takker for kommentar! Litt usikker på det med brygga, med selve brygga i "snittet" kommer personene veldig nær midten. Jeg har nå tenkt at med denne kompen "faller" personene inn i en diagonal med sola. Jeg har flere bilder, skal kikke litt på de andre kompene :)

Lenke til kommentar

Takker for kommentar! Litt usikker på det med brygga, med selve brygga i "snittet" kommer personene veldig nær midten. Jeg har nå tenkt at med denne kompen "faller" personene inn i en diagonal med sola. Jeg har flere bilder, skal kikke litt på de andre kompene :)

Det er altid mange ting å tenke på for å få et godt komp :)

Ser så avgjort at de argumentene du kommer med medfører riktighet

Lenke til kommentar

PS: Jeg fikk vist ikke med mine kommentarene.

Bilde heller litt til vestre, men ellers meget bra.

DS:

Takker for kommentar! Er fullt klar klar over at "vannlinja" ikke er rett, men det er faktisk ikke horisonten - men fjorden som går innover og bakover i bildet. Veide fram og tilbake om jeg allikevel skulle rette opp, men valgte altså ikke å gjøre det. Skjønner godt det er delte meninger om det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

PS: Jeg fikk vist ikke med mine kommentarene.

Bilde heller litt til vestre, men ellers meget bra.

DS:

Takker for kommentar! Er fullt klar klar over at "vannlinja" ikke er rett, men det er faktisk ikke horisonten - men fjorden som går innover og bakover i bildet. Veide fram og tilbake om jeg allikevel skulle rette opp, men valgte altså ikke å gjøre det. Skjønner godt det er delte meninger om det :)

Ja dette var litt flisespikkeri fra min side. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...