Gjest medlem-197195 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Finnes det dekorasjoner til notebooks og laptops som blå lys, neon og slikt man kan kjøpe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Neppe. Men det finnes klister du kan dekorere maskinen din med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det synes jeg personlig er litt tacky. Kan hende mange synes masse blå neon på PC'en er tacky også, men hadde vært fint å vite om noe sånt gjøres. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det synes jeg personlig er litt tacky. Kan hende mange synes masse blå neon på PC'en er tacky også, men hadde vært fint å vite om noe sånt gjøres. Skal ikke ytre min mening om saken. Jeg tror vi kan konkludere med et "Nei". Du kan selvsagt kjøpe kald-katoder og modifisere din bærbare selv, men det var vel ikke helt det du ønsket. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan anbefale "teip" med farge og overflate som føles helt som karbonfiber. Tåler visst ganske mye, har to ruller liggende hjemme, men har ikke kommet så langt at jeg har fått brukt det ennå. Med en rask titt på ebay så finner du det nok litt billigere Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Skjønte ikke helt hva som jeg skulle søke på.. "Carbon Fibre tape" eller noe? Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den som er den "originale" og av kvalitet, er 3M Di-noc (carbon fiber) Jeg har made-in-china som er litt billigere, siden jeg ikke har brukt den enda har jeg heller ikke noen mening om den inntil videre. http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=3m%20di-noc&_clu=2&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 Finnes i en del farger, så lek litt med søkemotoren så finner du litt av hvert. (Skriv evt 3d carbon fiber, eller liknende for å få billig china-versjon) Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det synes jeg personlig er litt tacky. Kan hende mange synes masse blå neon på PC'en er tacky også, men hadde vært fint å vite om noe sånt gjøres. Skal ikke ytre min mening om saken. Jeg tror vi kan konkludere med et "Nei". Du kan selvsagt kjøpe kald-katoder og modifisere din bærbare selv, men det var vel ikke helt det du ønsket. Ut av nysjerrighet og potensial, kan du fortelle meg mer om kald-katoder og modifikasjoner på bærbar? Kansje også si en bra "klister" side? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://www.microplex.no/ Casemodderens ultimate side! Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://www.microplex.no/ Casemodderens ultimate side! Tusen takk, skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå