trespiser Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ja, som emnetittelen sier så er jeg svært redd. Så redd at jeg svetter, hjertet banker og jeg blir veldig tørr i munnen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg har behov for å snakke med noen og komme meg vekk i fra mitt eget hjem men jeg har ingen å prate med og vil jo helst prøve å unngå å komme meg vekk for da må jeg være under åpen himmel til jeg føler at det er trygt å dra hjem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har behov for å snakke med noen. Du kan jo ta en titt på denne tråden? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har behov for å snakke med noen. Du kan jo ta en titt på denne tråden? jo, takk. Jeg har visst om den tråden lenge og har tenkt på det men jeg klarer ikke å sette meg inn i så veldig mye nytt nå og hvertfall ikke noe som tar tid og det ser ut som det er litt "stress". Jeg er i en akutt situasjon. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ja, vær så snill å forklar for oss hva som er galt, så kanskje vi får et bedre innblikk i problemet ditt, så vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Det er ingen som gjør vondt mot deg? Du har en lidelse? Angst? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Det er ingen som gjør vondt mot deg? Du har en lidelse? Angst? nei, men det er "noe" som gjør vondt mot meg. Ja, ikke bare angst men redd, bekymra og nervøs dersom man kan kalle det for lidelser. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Så så, ikke utspør personen i tråden. personen søkte noen han/hun kunne prate med privat over MSN eller lignende Ville bare påminne litt =P Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 For ekstrem vær? I Norge? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Det er ingen som gjør vondt mot deg? Du har en lidelse? Angst? nei, men det er "noe" som gjør vondt mot meg. Ja, ikke bare angst men redd, bekymra og nervøs dersom man kan kalle det for lidelser. Jeg klarer ikke å helt se greia her, men det er NOEN eller NOE som gjør vondt mot deg? Og hvorfor er du redd ekstremvær? Skjønner ikke helt greia jeg nå.. beklager. 1 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Det er ingen som gjør vondt mot deg? Du har en lidelse? Angst? nei, men det er "noe" som gjør vondt mot meg. Ja, ikke bare angst men redd, bekymra og nervøs dersom man kan kalle det for lidelser. Jeg klarer ikke å helt se greia her, men det er NOEN eller NOE som gjør vondt mot deg? Og hvorfor er du redd ekstremvær? Skjønner ikke helt greia jeg nå.. beklager. hvis jeg hadde vært moderator så hadde jeg bannet deg for godt. 2 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 For ekstrem vær? I Norge? ja, faktisk! :O ingen som klarer å ta meg seriøst her her eller må dere oppleve noe selv? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror ikke Migla mente noe vondt med det han sa, han prøver bare forstå situasjonen din. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nei sorry, det klarer jeg ikke. Trollface. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Komme deg vekk fra eget hjem? Forklar kort hvorfor, ikke detaljert. Men kanskje jeg kan hjelpe deg. nå har jeg egentlig oppretta en anonym tråd om hvorfor men det var ingen som gadd eller kunne si noe så jeg starta den her men her skriver jeg kort om hvorfor; føler meg ikke trygg lenger og det er på grunn av at jeg er redd for å oppleve ekstrem vær igjen også at det skal skje noe farlig her. Det er ingen som gjør vondt mot deg? Du har en lidelse? Angst? nei, men det er "noe" som gjør vondt mot meg. Ja, ikke bare angst men redd, bekymra og nervøs dersom man kan kalle det for lidelser. Jeg klarer ikke å helt se greia her, men det er NOEN eller NOE som gjør vondt mot deg? Og hvorfor er du redd ekstremvær? Skjønner ikke helt greia jeg nå.. beklager. hvis jeg hadde vært moderator så hadde jeg bannet deg for godt. Bannet meg for godt? Prøver bare å hjelpe. Snille folk blir bannet for godt, det er bra! God sommer, og lykke til 1 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Trespiser, det du opplever er nok svært virkelig for deg selv om det kanskje ikke er like lett for alle å forstå. I første omgang vil jeg nok anbefale at du snakker med fastlegen din. Frem til han finner en løsning på problemet ditt vil jeg tro han kan foreskrive tabletter som demper angsten til et levelig nivå. Om du har umiddelbart behov for å snakke med noen om problemet ditt, har blant andre Kirkens SOS døgntelefon (815 33 300). Ikke noe religiøst, selv om det er i regi av kirken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå