Masterking Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vi skal begynne alt fra starten, vi skal legge alt det dårlige bak oss. Noen tips? Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kjøp blanke ark og fargestifter. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Slutt å drikke sprit i hverdagen og ikke fest til kl 3-4. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 kommer ikke til å funke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lokaliser den delen av hjernen som inneholder langtidsminnet, så betaler dere en fingernem fyr til å drille ett hull i hodeskallen og eliminerer den delen av hjernen. Det er en av få måter du kan glemme fortiden på. Den vil alltid være der, i bakgrunnen. Sånn er det bare med mindre dere får kollektiv amnesia. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Beklager om jeg høres negativ ut, men jeg tror ikke det kommer til å funke. Det er ikke mulig å "starte på nytt". Det er dog mulig å oppføre seg som folk å ikke fortsette i de gamle dårlige vanene. Så spørs det da, om dere klarer å holde dere og om dere klarer å unngå å bruke de vonde tingene mot hverandre, om det skulle toppe seg igjen. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Med tanke på åssen svar du får er ikke dette det rette stedet å spørre. Om du i det hele tatt føler at du må spørre går du i feil retning uansett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Etter å ha sett trådene dine så ser det ut som hun er lei av forholdet, og begynner å bli kronisk bitchy. Forholdet er dødt, men jeg vil fortsatt ønske deg lykke til, og håper at dere finner gnisten. Lenke til kommentar
HenrietteRK Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Uansett om man prøver å legge alt bak seg så husker man det uansett! Hjernen er ikke som en data, der man kan slette alt. Det sitter fast :/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå