Vent180dager Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Først og fremst; hei! Har lett litt etter nedlastningslinker på Google etter trailerene til WoW Vanilla, TBC, WOTLK og Cata, men har ikke hatt noe hell.. (Bare to-re døde torrents) Er det noen som vet hvor jeg kan få lastet dem ned i 720p+? Jeg har også lett etter cutscenes og trailere til Reign of Chaos og Frozen Throne, men også uten å finne noe. Noen som vet hvor jeg kan få lastet dem ned? Jeg kunne frapset dem fra spillene selv, men jeg har litt problemer med noen drivere atm (Tilfeldig hakking mens jeg ser på film / spiller, men det er en annen historie i en annen tråd..) så resultatet ville ikke blitt noe særlig. For ikke å snakke om at Warcraft 3 har liten oppløsning, og ville blitt utrolig strukket om jeg hadde fjernet de sorte rammene. Takk for svar på forhånd :3 Nå går jeg og finner meg et glass eplejus. Endret 14. august 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fant iallefall cata cinematics i HD på youtube. Resten er for gammelt til at det ligger i HD der ute. Og jeg fant heller ikke noe på t***sidene. MEN, de skal ligge en vei på blizzard sine sider, som nedlastbare filer! Husker en kompis lastet ned samtlige der en gang, riktignok usikkert på kvaliteten og HVOR dem er der inne i det rotet på siden dems, men de er der iallefall en plass! Hvis ikke råder jeg deg til å starte en tråd på enten det offesielle wow/warcraft forumet, hvor kanskje en blue eller moderator tar seg tiden til å grave dem frem for deg Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Ok, får sjekke forumet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå