HenrietteRK Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei! Er ganske ny på dette, men jeg lurer på om det er noe sted man kan få tak i pc spillet Lek og lær tredje klasse? Da mener jeg den gamle versjonen med en robot (botulf?) som skal løse oppgaver og redde alt. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Google det, kommer sikkert noe opp da. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fant spillet her, men står at det er bestillingsvare så om de faktisk har det vet jeg ikke. Du kan jo sende dem en mail og høre Lenke til kommentar
HenrietteRK Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Google det, kommer sikkert noe opp da. Det er nettopp derfor jeg kom hit, satt på google i over 2 timer uten hell! :/ Fant spillet her, men står at det er bestillingsvare så om de faktisk har det vet jeg ikke. Du kan jo sende dem en mail og høre Ja det var det spillet jeg også fant, men dette er den nye versjonen (som forøvrig suger) haha! Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) http://www.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/Barnespill/Barnespill/Lek-og-L%C3%A6r--Tredje-Klasse-PC--10059.aspx EDIT: ser nå dette kanskje var feil, sorry Endret 14. august 2011 av Heavenly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå