NeEeO Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hallo, der. Jeg har skrive vansker , derfor fikk jeg pc fra hjelpemiddelsentralen. det er en del år siden nå. fikk for rundt 2 år sida. men pcen holder på å bli slitt, pga frakt fram og tilbake. Tenkte å se om jeg hadde rett til å søke igjen. Men når jeg google fikk jeg opp: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7195266 Er dette virkelig sant? blir vannskelig å få kjøpt ny nå som denne pcen er halveis ødealgt. ting begynner å sovne. edit: pcen er 2-3 år gammel. Endret 14. august 2011 av Noreply Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du finner pc-er på komplett som er 10 ganger så bra til 3-4K. Isteden for å se på gratis pc som en menneskerett, se på det som et begrenset tilbud som var i oppgangstider. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg fikk 5k for å kjøpe pc, brukte rundt 1k av egne penger. Men økonomien er dårlig for tida. går i minus. derfor er det veldig vannskelig, kan ikke kjøpe pc hvert andre år. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du får holde ut da. Færreste jeg kjenner bytter ut maskinen sin annen hvert år. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 men det er jo snakk om at jeg har drasset med meg den på skole ..osv , ikke rart den har blitt slitt så fort. hadde den ligget hjemme hadde den kanskje vart enda ett år til. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Man kan få kjøpt en for ned mot 3500 kroner. Men disse maskinene er ikke kraftige nok til den nødvendige programvaren, forteller Johansen. Det er vel ikke Crysis det er snakk om her? Det høres mer ut som om de forventer å kunne spille på maskinene. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 men det er jo snakk om at jeg har drasset med meg den på skole ..osv , ikke rart den har blitt slitt så fort. hadde den ligget hjemme hadde den kanskje vart enda ett år til. Har dratt PCen min frem og tilbake til skolen hver dag i 2 år nå. Den er nesten som ny. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Pc-veske/bag? Du kan bytte harddisk og legge inn OS på nytt som billigste løsning om resten "fungerer" Har man ikke råd til pc så har man ikke pc blir vel svaret her. Må man ha den i 3 år så må man tenke på hvordan man behandler den. Kanskje det er mulig å øke minnet på den? Koster isåfall ett par hundrelapper. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367179 viser til min andre tråd, war. + Batteriet er ødelagt, slår seg av etter 25min vis jeg ikke har på ladern Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er helt normalt, nytt batt må man regne med. Det er forbruksvare. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan ikke dere dyslektikere holde dere til å ødelegge språket vårt? Trenger ikke å ødelegge PCen din også bare fordi du er på skolen og kjeder deg i norsken. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan ikke dere dyslektikere holde dere til å ødelegge språket vårt? Trenger ikke å ødelegge PCen din også bare fordi du er på skolen og kjeder deg i norsken. kan du ikke slutte og komme med persjonangrep 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå