Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sexdatingsider..

zillia

Anbefalte innlegg

Da har jeg gjort det. Registrert meg på en sexdating side. :!: Men det som møtte meg der var faktisk skuffende.... Veldig få som har bilder, og siden i seg selv var egentlig litt kjip. Så begynte jeg å tenke på hva jeg egentlig vil på den siden og hva jeg burde forvente av folka der. Jeg skjønner jo at de fleste der er ute etter det samme, det sier seg selv. Men hva gjør jeg nå?

Jeg vil jo ikke møte en for å ha sex med, med en gang. Men har ikke noe imot å finne en å ha sex med etterhvert. ;) Noen som har tips til hvordan jeg burde "gå" frem? Sexdatingsider er jeg visst ikke så god på. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Dersom du er kvinne, så kan du velge og vrake mellom gifte menn i førti-, femti- og sekstiårene. Disse er gjerne veldig rett på sak, så å føre seriøse samtaler kan du glemme. Du blir betraktet som et objekt, og ingenting annet. Det positive er at det er du som har kontrollen.

Det er en grunn til at så få har lagt ut bilde, hvis du skjønner. Når du kommer til det punktet at du ønsker å møte en du har kommunisert med, bør du få fullt navn, bilde og så videre. Det er viktig å være sikker på at den andre er den han eller hun gir seg ut for å være. Be gjerne om å få se personen på webcam, og la vedkommende holde opp dagens avis for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Greit nok at de ikke legger ut bilde av ansikt, det har ikke jeg heller. Men siden det er veldig lagt opp til seksuelt innhold, burde jo de fleste klare å ta ett bilde av sin kropp. Kjedelig med bare en strekperson som bilde.. Gir meg ikke så mye. :) Og nettvett har jeg jo.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...