Hopsin Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) City burde gjøre kortprosess. Manchester City - Swansea. Mandag 15. august klokken 21:00 - Stadium of Light - TV2 Premier League HD 1 City - Swansea runder av sesongstarten, en kamp Swansea ikke burde glede seg til. City har handlet som vanlig de siste årene mye. Og mange spillere har ankommet den blå siden av Manchester. Er det nok til seier i dag, eller skal Swansea klare dette her? Overganger Manchester City: Sergio "Kun" Agüero - Atletico-juvelen kostet City hele £38M. En spiller som selvsagt det er store forventninger til. I en ellers så stabil angrepsrekke (Balotelli, Dzeko, Tevez, Bellamy og Santa-Cruz) så i år lukter det mye mål fra de lyseblå. Gael Clichy - Kom fra Arsenal, og City henter igjen kvalitet. Men var det virkelig nødvendig? Allerede en solid venstreback i Kolarov, som nok kommer til å spille fast. Kommer til å bli interessant denne back-duellen. Stefan Savic - Ung midtstopper, som regnes med et veldig stort talent. Tviler på spille tid for denne gutten, litt rart at han kostet like mye som Clichy, nemlig £7M. Swansea: Danny Graham - Kostet Swansea £3.5M, og er hovedsaklig en angriper. En spiller jeg har hørt svært lite, eller ingenting om. Kom for øvrig fra Watford. Leroy Lita - Kan være et lurt kjøp dette, med farten til Lita kan dette bli noen mål for Lita denne sesongen, kan bli et røverkjøp. Wayne Routledge - Hentet fra N'castle, prisen er enda ukjent. Han er ving, som både kan spille høyre og venstre. En spiller med tidligere PL erfaringer, det Swansea trenger. Jose Moreira - Rutinert keeper fra Benfica. Som burde stå fast, kan også være en matchvinner bak. Michel Vorm - Det kommer til å bli en hard keeper-kamp mellom Vorm og Moreira. Spennende å se hvem Swanse-treneren velger. Steven Caulker - Stopper lånt fra Spurs, som kommer vel trolig til å spille jevnt og trutt. Skader City har ingen skader, men begge de argentinske superspissene starter ikke. Tevez og Aguero er enda ikke klare for å spille, i følge Mancini. Én av dem kommer nok inn i kampen. Swansea har kun én skadet spiller, det er Monk, som har en ankel skade. Lagoppstillinger City: (4-2-2-2) Hart - Richards, Kompany, Lescott, Kolarov - Yaya Toure, Milner, De Jong, Silva - Balloteli, Dzeko Swansea (4-4-2) Vorm - Tate, Williams, Taylor, Rangel - Britton, Dobbie, Dyer, Allen - Sinclair, Grahama Nøkkelspilleren David Silva Den spanske kant spilleren var meget god forrige sesong. Han er alltid en trussel, med sin eminente teknikk og sin venstre fot. Hans innlegg er også svært giftige, og kan fort ende opp med mange målgivende denne sesongen. City har jo duellstyrke innenfor boksen også. Swansea forsvarerne skal få det vanskelig hvis Silva er i form mandag kveld. Scott Sinclair Tidligere Chelsea-spiller har blitt snudd om til en helt for Swansea. Hat-trick i Playoff-finalen sist sesong mot Cardiff var nok mye av grunnen. Sinclair er også med Englands under 21 lag.For Swansea er han selvsagt en stor stjerne, spennende å se hva han får til i morgen. Hvordan vil kampen ende? En komfortabel seier er spådd for "the Citizens" i forkant av denne kampen. Swansea har kanskje noen halvgode spillere i laget, men ikke nok til å konkurrere mot de "store gutta". City vil løpe løpsk i det som er forventet å bli en enkel seier for dem. En komfortabel 3-0 seier til City blir spådd fra min side. -- Dette er min første kamptråd, håper dere liker den. Endret 14. august 2011 av HQ 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Bør bli en "lett" seier til City! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Gleder meg til å se waliserne i aksjon. Håper de kan tukte City, selv om det blir veldig, veldig tøft. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hadde vært spennende å se Swansea ta denne, men de blir for svake for City. Penpen kamptråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 3 poeng forblir nok på Etihad, men det skal bli morsomt å følge Swansea i kveld! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg er spendt på hvordan Swansea spiller i dag, dette blir er artig og underholdende kamp. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Flere stolpetreff av City, men Swansea holder da nullen fortsatt, dette er herlig å se på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Morsom kamp. Det er bare et tidsspørsmål før Man City skårer mål. David Silva er simpelthen fantastisk! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Swansea går til pause med 0-0. Mye stang ut for City... holder det ut 2omgang? har mine tvil Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Vorm er i form (måtte). Hvor fant de han? For en rekkevidde Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Morsom kamp. Swansea har vært litt heldige, men gjør absolutt ikke skam på seg selv mot et av ligaens beste lag. Morsomt at de tør og prøve å spille fotball mot et lag som City. Gøygøy! Og ja, Vorm har vært god til nå. Håper han greier og holde nullen i dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor sitter forresten Aguero på benken? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Swansea har en god keeper i Vorm! Edit: Damn-it Game! Endret 15. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det ligner en typisk kamp der city ikke får mål, jeg tror swansea minst klarer uavgjort. City har en tendens til å falle fryktelig i andre omgang i slike kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvorfor sitter forresten Aguero på benken? Fordi City har et luksusproblem. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Joda, trist å se en så god spiller bli plassert på banken. De snakket om at han er på benken fordi han har noen "blisters" i tv2-stuido Endret 15. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Utrolig at alle gjestene i studioet skjønner hva de andre sier uansett... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Joda, trist å se en så god spiller bli plassert på banken. Har alltid hatt sansen for Kun, men jeg begynte å mislike ham den dagen han signerte for City. Kan gjerne varme benken resten av sesongen også for min del. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) der kom målet ja, deko scoret Edit ; Aguero inn Endret 15. august 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå