screenman Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg installerte nettopp spillet The Settlers Rise Of An Empire, og lurer på noen ting. Jeg har endelig skjønt dette med å bygge bygninger, men noen få ting forstår jeg forstår jeg ikke: - Hvordan skaffer jeg tropper? - Hvordan går jeg til angrep? - Akkurat nå er jeg den blå siden (om jeg ikke husker feil) også er det en annen side som er grønn (tror jeg). Er disse allierte eller fiendene mine (de grønne altså)? Når jeg gikk inn i byen deres med min eneste soldat (knight) så klarte jeg verken angripe noen av troppene eller innbyggerne deres med den, og ingen av soldatene deres angrep soldaten (knighten) min. - Er det mulighet for å lage og bruke katapulter og rambukker mot fiender, som ved å skyte bygninger med katapult og brekke ned murene med rambukkene? - Når jeg har beseiret en motstander, kommer jeg da automatisk til neste level? - Hvordan fungerer egentlig dette spillet. - På hvilken måte har muren noen effektivitet? - Er det mulig å stenge porten/portene til muren ved eventuelle fiendtlige angrep? Da jeg hadde installert spillet og skulle begynne å spille, valgte jeg "Campaign". Er dette hva jeg skulle velge? Har nemlig bare spilt "The Settlers IV" før dette Takker for svar Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 kan bare settlers the settlers 7 paths to a kingdom Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Settlers serien handler ikke mye om å gå til krig, den handler om å bygge opp ett effektivt økosystem og deretter gå til krig. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Så pass har jeg skjønt Nå er jeg på Mission 2, og det er ting som gjør meg helt klinsprø. Jeg trenger 10 wool som jeg skal gi til en landsby, men problemet er at jeg verken har wool eller kan produsere wool, så vidt jeg kan se. Hva skal jeg gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Finne noen å bytte med Uten å spolere alt Du finnes også mange guider med ett enkelt google søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå