Hopsin Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 God aften! Navnet mitt er Thomas, og kommer fra god byen Porsgrunn. Fyller snart 15 år, og er vel en av de yngre her inne, regner jeg med. På fritiden liker jeg å spille fotball og selvsagt bruker jeg en del tid inne her foran PC-skjermen. Jeg kan også godt kalles en forum-rotte, og er bruker på flere foraer. Prøver å være positiv til det meste og selvsagt være med i diskusjoner her inne. Diskusjon.no er vel noe av de bedre forumene i Norge, om ikke det beste! Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei og velkommen! Jeg lurer på hvordan du klarer å konkludere med at diskusjon.no er et av de bedre forumene når du i skrivende øyeblikk har vært medlem her i ca. 25min? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Diskusjon.no er vel noe av de bedre forumene i Norge, om ikke det beste! Det steinharde Adminhjertet mitt smeltet akkurat nå. ^^ Velkommen til oss, kos deg i forumet. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Rykter gjør saken. Også har jeg vært her en stund undercover. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei og velkommen! Jeg lurer på hvordan du klarer å konkludere med at diskusjon.no er et av de bedre forumene når du i skrivende øyeblikk har vært medlem her i ca. 25min? Er ikke det godt kjent over hele vårt langstrakte land da? Uansett, velkommen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Rykter gjør saken. Også har jeg vært her en stund undercover. [sjekke ut, PST, ISP, CIA, FBI, STASI, KGB og nærmeste Spar-butikken din] ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå