Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp! Hvordan lede til sex?

Maginox

Anbefalte innlegg

Hei en 16 åring her som trenger litt tips hvordan jeg skal gå fra berøring og klining etc til sex. :dontgetit:

Er ikke jomfru og har hatt sex med forskjellige. Men det har seg sånn at når det ender med sex har det vært naturlig/"instinkt" og mest initiativ fra henne.

Saken er at når jeg er på fest (som i går), kliner jeg ofte med mange jenter :ph34r: , men jeg vet ikke hvordan jeg skal handle. Jeg kan holde på lenge med klining og kosing, men jeg aner ikke hvordan jeg skal lede det til sex :no: .

Det skjer liksom ikke noe mer enn klining...

Noen erfarne hunker? Hjelp hadde vært verdsatt :!: !

Endret av Maginox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det ikke skjer noe fordi de forventer at du skal ta initiativet? Som du selv sier har det vert dem som tok initiativet de gangene det har skjedd. Muliens de ble lei av å vente på at du skulle gjøre det ?

Sex er ganske rett frem. Du merker fort på dama om flørten er en sosial greie for henne elelr om hun vil noe mer. Det at dere kliner ville jeg fort tolket som en pekepinn på at initiativet derfra og videre er opp til deg, mange (men lagt fra alle!) damer liker at mannen tar initiativet. Det er vel fra gammelt av der det var vanlig at mannen var den som fridde etc.

Det er ingen skam i å prøve seg. Det verste som kan skje er at du får et høflig nei (forutsatt at det ikke grenser til voldtekt da :p) og du er like langt. Jenter er nok vandt med å bli prøvd seg på så du trenger ikke å være redd for å være han ene som fikk avslag fra jenta. Etter litt klining så prøv deg frem med litt beskjeden klining. Får du positiv respons på det så er det egentlig bare til å begynne å tøye strikken lenger og lenger derfra. Jenter vet å si nei om de ikke vil. Bare husk at et nei er et NEI...

Lenke til kommentar

Må det skje så mye mer akkurat der og da? Ikke tenk så veldig mye på det! Prøv å smyge en hånd inn under blusen hennes, og etter å ha lekt der litt så kan du jo prøve å smyge hånden mellom beina hennes? Det sender jo klare signaler om at du ønsker sex!

Vel viss det ikke skjer så mye der og da vil det som regel ikke skje den kvelden utifra erfaring, folk på min alder har foreldre-tidsfrister(utenom hvis jeg får dem til og overnatte et sted :blush: ). Hvis jeg ikke tenker på det vil jeg kjøre som jeg gjør nå, ikke vite hva jeg skal gjøre.

Hm, du har rett med at å smyge hendene mellom beina hennes er klart signal , men tror ikke det passer i alle situasjoner. Det virker litt langt fram, upassende for mange jenter? Takk for tips ønsker gjerne også tips fra hannkjønn som har erfaring. :)

Endret av Maginox
Lenke til kommentar

Vel viss det ikke skjer så mye der og da vil det som regel ikke skje den kvelden utifra erfaring, folk på min alder har foreldre-tidsfrister(utenom hvis jeg får dem til og overnatte et sted :blush: ). Hvis jeg ikke tenker på det vil jeg kjøre som jeg gjør nå, ikke vite hva jeg skal gjøre.

Hm, du har rett med at å smyge hendene mellom beina hennes er klart signal , men tror ikke det passer i alle situasjoner. Det virker litt langt fram, upassende for mange jenter? Takk for tips ønsker gjerne også tips fra hannkjønn som har erfaring. :)

Nei, hvorfor det? Når dere har klint en liten stund, du har massert hennes bryster ømt litt i en liten stund, så hvorfor skulle det være for langt å prøve seg på mellom beina hennes? Prøv ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...