KT400 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har bestilt meg ADSL fra Symfonika. Det viser seg at Symfonika bruker Tiscali sitt "opplegg"; alle web-referanser går mot Tiscali sine servere....Mye av det som står skrevet på Symfonika's web-sider ser ut som om det er hentet fra Tiscali (ordrett likt... samme bilder etc.) I dag fikk jeg beskjed om at det hadde vært en kredittvurdering av meg (i forbindelse med ADSL-bestillingen). Denne var gjort etter forespørsel fra Bluecom !! Betyr dette at Tiscali=Bluecom=Symfonika ? Eller driver de bare et utstrakt samarbeid ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har bestilt meg ADSL fra Symfonika. Det viser seg at Symfonika bruker Tiscali sitt "opplegg"; alle web-referanser går mot Tiscali sine servere....Mye av det som står skrevet på Symfonika's web-sider ser ut som om det er hentet fra Tiscali (ordrett likt... samme bilder etc.) I dag fikk jeg beskjed om at det hadde vært en kredittvurdering av meg (i forbindelse med ADSL-bestillingen). Denne var gjort etter forespørsel fra Bluecom !! Alle prisene og hastighetsangivelsene er identiske med Bluecom så de videreselger muligens Bluecom sim løsning. Det er lite penger i dette markedet så små leverandører vil nok slite med og få kunder nok for og drive seriøst og med support, linjeleie ut i verden, innkjøp og logistikk på modemer osv krever nok sitt. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Vil det si at det også finnes en forbindelse mellom Bluecom og Tiscali ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Vil det si at det også finnes en forbindelse mellom Bluecom og Tiscali ? Nei, ikke som jeg vet. Det eneste jeg ser er at prisene er identiske med Bluecom. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Kan si med en gang at det er ingen forbindelse med Tiscali og Bluecom... dette er to vidt forskjellige ISP'er! www.tiscali.com ("litt" større enn bluecom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå