Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali/Bluecom/Symfonika -> Samarbeid eller samme eier ?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg ADSL fra Symfonika. Det viser seg at Symfonika bruker Tiscali sitt "opplegg"; alle web-referanser går mot Tiscali sine servere....Mye av det som står skrevet på Symfonika's web-sider ser ut som om det er hentet fra Tiscali (ordrett likt... samme bilder etc.)

I dag fikk jeg beskjed om at det hadde vært en kredittvurdering av meg (i forbindelse med ADSL-bestillingen). Denne var gjort etter forespørsel fra Bluecom !!

Betyr dette at Tiscali=Bluecom=Symfonika ? Eller driver de bare et utstrakt samarbeid ? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt meg ADSL fra Symfonika. Det viser seg at Symfonika bruker Tiscali sitt "opplegg"; alle web-referanser går mot Tiscali sine servere....Mye av det som står skrevet på Symfonika's web-sider ser ut som om det er hentet fra Tiscali (ordrett likt... samme bilder etc.)

I dag fikk jeg beskjed om at det hadde vært en kredittvurdering av meg (i forbindelse med ADSL-bestillingen). Denne var gjort etter forespørsel fra Bluecom !!

Alle prisene og hastighetsangivelsene er identiske med Bluecom så de videreselger muligens Bluecom sim løsning.

Det er lite penger i dette markedet så små leverandører vil nok slite med og få kunder nok for og drive seriøst og med support, linjeleie ut i verden, innkjøp og logistikk på modemer osv krever nok sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...