Mystikus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 TO SNAUSKALLER ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Morsomt med trafikkskiltet som man skulle tro viste de to 'snauskallene' i landskapet. Litt blasse farger eller det er vel mer et resultat av litt hardt dagslys. Fin komposisjon. Ville kanskje dratt veien litt mer på skrå inn i bildet, nå trekker den mye oppmerksomhet ut mot venstre. Godt bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Stilig bilde og skilt som forteller det meste.Ps :Liker bumerket som jeg har komentert tidligere. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Også jeg som alltid har trodd dette skiltet betydde "pupper i veien"? Så feil kan man altså ta, her kommer jo løsningen Morsomt bilde, skulle kanskje ønske litt mer "trøkk" i fargene. Jeg er ikke så begeistret for "signaturen" i hjørnet da.. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Et velkomponert og fint motiv Birger, og når du får inn humoren her så blir det jo virklig topp. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hehe, dette var godt observert Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Morsomt med trafikkskiltet som man skulle tro viste de to 'snauskallene' i landskapet. Litt blasse farger eller det er vel mer et resultat av litt hardt dagslys. Fin komposisjon. Ville kanskje dratt veien litt mer på skrå inn i bildet, nå trekker den mye oppmerksomhet ut mot venstre. Godt bidrag til temadagen. Jeg kunne sikkert stillt meg opp på lengre til høyre for å få en annerledes komposisjon. Fargene er iht mine beregninger slik som øyet så de. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Ulla Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Stilig bilde og skilt som forteller det meste.Ps :Liker bumerket som jeg har komentert tidligere. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut Artig at du liker bumerket hvor jeg har satt inn personlig underskrift sammen med selvportrettet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Også jeg som alltid har trodd dette skiltet betydde "pupper i veien"? Så feil kan man altså ta, her kommer jo løsningen Morsomt bilde, skulle kanskje ønske litt mer "trøkk" i fargene. Jeg er ikke så begeistret for "signaturen" i hjørnet da.. Hvitbalanse/fargetemperatur er målt for at fargene skal stemme med terrenget, men kanskje er det din skjerm som ikke viser optimal farge eller kontrast. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jan Et velkomponert og fint motiv Birger, og når du får inn humoren her så blir det jo virklig topp. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Håkon Hehe, dette var godt observert Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, reginarr Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Arti bilde, detta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg