Gå til innhold

BK: TO SNAUSKALLER !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt med trafikkskiltet som man skulle tro viste de to 'snauskallene' i landskapet. Litt blasse farger eller det er vel mer et resultat av litt hardt dagslys. Fin komposisjon. Ville kanskje dratt veien litt mer på skrå inn i bildet, nå trekker den mye oppmerksomhet ut mot venstre. Godt bidrag til temadagen.

Lenke til kommentar

Morsomt med trafikkskiltet som man skulle tro viste de to 'snauskallene' i landskapet. Litt blasse farger eller det er vel mer et resultat av litt hardt dagslys. Fin komposisjon. Ville kanskje dratt veien litt mer på skrå inn i bildet, nå trekker den mye oppmerksomhet ut mot venstre. Godt bidrag til temadagen.

Jeg kunne sikkert stillt meg opp på lengre til høyre for å få en annerledes komposisjon.

Fargene er iht mine beregninger slik som øyet så de.

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Ulla :)

Lenke til kommentar

Også jeg som alltid har trodd dette skiltet betydde "pupper i veien"? Så feil kan man altså ta, her kommer jo løsningen :)

Morsomt bilde, skulle kanskje ønske litt mer "trøkk" i fargene. Jeg er ikke så begeistret for "signaturen" i hjørnet da..

Hvitbalanse/fargetemperatur er målt for at fargene skal stemme med terrenget, men kanskje er det din skjerm som ikke viser optimal farge eller kontrast.

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jan :)

Et velkomponert og fint motiv Birger, og når du får inn humoren her så blir det jo virklig topp.

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Håkon :)

Hehe, dette var godt observert :D

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, reginarr :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...