vesletun Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er det noen som har noe råd hvor jeg kan få tak i prog rock via internet både i Norge,Sverige,Danmark og privat.Har prøvd å søke på netet men finner lite av det jeg er ute etter. Er for det meste ute etter vinyl.Er ute etter prog rock av det tunge slaget ikke pop prog,her er noe eksempel av den sangeren jeg er utte etter.Colosseum,Tempest,David Cross,Exivious,Weidorje,U-Totem,Zu,Doctor Nerve,Merme,5uu`s,Panzerballet,MiRthkon,Yugen,Capillary Action,Tri-Offensive,Weidorje,The Fracttured Dimenisjon,Yugen,Ahcleuchatistas,The Targent,Gutbucket Band i samme stil som di nevnte.Kom med forslag skriv også gjerne en mail hvis dere hvet om noe eller har noe til salgs [email protected] Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Vet ikke om det er så lett å få tak i vinyl, men her er i alle fall en nettbutikk som har flere av artistene du er ute etter: Wayside Music Sjekk også direktelenke til plateselskapet som har mye av dette: Cuneiform Records Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nettbutikken til progrock.no har en del. Vet ikke om de har artistene du er på jakt etter, men ta en titt. http://www.progrock.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå