igxx Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 holder på med mincraft properties, og så lurer jeg på, hvorfor blir det rødt det jeg skriver? og hva er den linja som går nedover for? noen som kan fortelle meg om mincraft properties så er også det bra;) men hovedsaklig, hvorfor blir det jeg har skrevet rød, det som er svart er allerede skrevet ned at han som har laget dette. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Syntax Highlighting. Brukes for å gjøre det enklere å lese kode. Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er mulig den markerer alle endringene siden sist du lagret (eller evaluerte en form/seksjon i fila). (..dette er noe Emacs støtter, f.eks. http://www.emacswiki.org/emacs/TrackChanges ..) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 fant mulig ut hvorfor det ble rød skrivt, prøvde å bruke 4 mellomrom, i stede for tab, og da ble det ikke noe rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå