Fredrik. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei og hopp! Skal kjøpe min første bil(bruktbil) til uka. Dette er en bruktbil som jeg skal kjøpe av tanten min. Vi er ganske grønne begge to når det kommer til kjøpg og salg av bruktbil, jeg lurte derfor på om det var noen her inne som kunne fortelle meg hvordan dette vil forløpe seg? Er det sånn at vi begge må møte opp på biltilsynet for omregistrering? Og dette med forsikring. Jeg har jo aldri opparbeidet meg noe bonus hos noe forsikringsselskap. Bør jeg la faren min stå for "kjøpet", og sette alt på han? Er dette lovlig? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Prosedyren for omregistrering er: Seljar (gjerne og kjøpar) fyller ut salsmelding, som båe skriv under på, etter kva eg minnest. Fyrste salsmelding som vert levert trafikkstasjonen gjeld. Då er bilen "kravd avskilta" og skilta skal i prinsipp leverast inn same dag. Etterpå er det tid for kjøpar å vitja trafikkstasjonen, bilen treng ikkje vera med. Før vitjinga må noko vera ordna: Kjøpar må ha teikna trygding, og selskapet sendt "raudt kort" (går elektronisk i dag) over til trafikkstasjonen. Vognkort må med, eller vera levert før. Kvittering for årsavgift må med, om ikkje bilen har dei nye av året. Pengar til omregistrering må takast med. Etter omregistreringa er det berre å ta bilen i bruk, du har då fått nytt mellombels vognkort med deg (gjeld berre i Noreg) og får nytt endeleg (gjeld og utanlands) i posten etter ei veke elelr to. Kor vidt trygingsselskapa godkjenner at far står som eigar, medan du nyttar bilen, skifter frå selskap til selskap. Vert det godteke, vert truleg ikkje trygdinga billegare. Far startar likevel på 0 % på denne bilen, om han ikkje overfører bonus frå ein annan bil, og med deg som brukar av bilen vil det neppe vera stor skilnad i prisen samanlikna med å ha deg som eigar av bilen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Oj mye nynorsk. Ble svimmel jeg.. Dere begge fyller inn del 2 og vognkortet. Du tegner forsikring. Tanta di sier opp sin forsikring noen dager etterpå. Hvis det blir for dyrt med forsikring på deg må du registrere bilen i faren din sitt navn og tegne forsikring på han, oppgi at du også skal bruke bilen;) Er du 18 år kan det lønne seg og tegne på far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå