Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dagens fangst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Veldig fint og "rent" bilde! Flott med helt grønn bakgrunn til dette bildet av hverdags-dramatikk for dem som ender opp som mat for edderkoppen. Flott fanget, og fint lys på modellen(e) i bildet ditt Liker også hvordan edderkoppen danner en slags diagonal i bildet, mens man skimter litt av edderkoppnettet. Bra fangst dette Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et kjempemotiv du fanger her dramatikk til tusen, og så skarpt og fint. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Meget fint komponert bilde, Knut - med god skarphet og gode farger:) Opplever at blitz ville belyst bildet litt bedre. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Likte dette. Skarpt og fine farvekombinasjoner. Har den en dråpe på beinet? Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Utrolig nær og flott makro, kjempemessig utførelse dette Knut:) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Meget fint komponert bilde, Knut - med god skarphet og gode farger:) Opplever at blitz ville belyst bildet litt bedre. Takk for kommentar Birger. Det er brukt en neddempet blitz på bildet. Sterkere blitz ville fort gitt noen uheldige gjennskinnsflater på edderkoppen tror jeg. Kunne gjort bildet lysere i etterbehandling om jeg hadde villet, men jeg syntest det jeg endte opp med fungerte best. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et flott makrobilde. Skarpt og godt eksponert. Flott komp der edderkoppen danner en fin diagonal i billedflaten. Flott fangst og flott bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Likte dette. Skarpt og fine farvekombinasjoner. Har den en dråpe på beinet? Ja det må antagelig være en dråpe. Det hadde nettop regnet, men det pussige var at denne dråpen hang på ganske så lenge og også etter at den hadde beveget seg endel. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Meget fint komponert bilde, Knut - med god skarphet og gode farger:) Opplever at blitz ville belyst bildet litt bedre. Takk for kommentar Birger. Det er brukt en neddempet blitz på bildet. Sterkere blitz ville fort gitt noen uheldige gjennskinnsflater på edderkoppen tror jeg. Kunne gjort bildet lysere i etterbehandling om jeg hadde villet, men jeg syntest det jeg endte opp med fungerte best. Bildet virker noe undereksponert med hvit bakgrunn, men da jeg valgte en mørkere bakgrunn så kom bildet mer til sin rett. Dette kan jo kanskje ha med skjermen man bruker. Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Denne var veldig bra. Jeg prøvde meg på mine to edderkopper i går. Men de ble ikke på langt nær så bra. Men de ser ut til å trives under taket så det blir nok flere anledninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg