Gå til innhold

Mitt værste mareritt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:(

Hei Vegard!

Det var synd det der med PC'en din!

Situasjonen i et nøtteskall: Hadde en lignende situasjon hjemme i jula. Jeg hadde vært nede på nettet og oppdatert noe drivere samt installert et nytt lydkort. Jeg bærte kassa opp igjen og skulle legge den på skrivebordet på sin vante plass. Men i og med at den var noe så jæ.... tung, lot jeg den hvile med en støttende hånd i senga. Plutselig så jeg på døra og tenkte: "dæven, den er åpen og må lukkes". Jeg slapp taket på PC'en for etterpå å få et bedre tak i den. Da oppdaga jeg at den stod av seg selv i senga. Jeg stod og så på den i en fem- seks sekund uten å holde den, men den stod helt greit etter min mening. Dermed snudde jeg meg mot døra og lukket den. Det neste som fulgte var et himla leven av maskinen som traff tregolvet.

Resultat: Most kabinett, most Cd- samt DVD-spiller+ en ekstrem ustabilitet.

Konklusjon: Plasser maskinen alltid på et hardt, fast og plant underlag når du ikke holder den. Ellers kan det være et tips og ikke flytte så mye på den...

Lenke til kommentar
HellFire-: Kunne vært utgitt I bokform (med lykkelig slutt) :wink:

Bra at det endte godt.

Tenkte ikke akkurat på rettskriving i det øyblikket, og ettersom at jeg ikke har vert på skolen på snart 2 måneder så har jeg tapt meg litt.. :p

Hvis du skulle trenge cash til ny PC er det ikke umulig a du får jobb som tekstforfatter for 91 Stomperuds neste julehefte....

Hadde ikke hatt noe imot en sånn jobb nei :) Fått råa til nytt kabinett og

kanskje.. :p

---

:(

Resultat: Most kabinett, most Cd- samt DVD-spiller+ en ekstrem ustabilitet.

håper ikke min blir ustabil.. Kjipt med slike ting..

Lenke til kommentar

Tenkte ikke akkurat på rettskriving i det øyblikket, og ettersom at jeg ikke har vert på skolen på snart 2 måneder så har jeg tapt meg litt.. :p

Rettskrivinga di er grei nok for meg. Tenkte mer på lengden på innlegget, og innlevelsen :wink:

Burde kanskje vært delt inn i kapittler, (tror jeg leser resten på senga imorgen) :wink:

Lenke til kommentar

Rettskrivinga di er grei nok for meg. Tenkte mer på lengden på innlegget, og innlevelsen :wink:

Burde kanskje vært delt inn i kapittler, (tror jeg leser resten på senga imorgen) :wink:

hehe, skjønner :) Skal gjøre det neste gang jeg tryner i trappa med pc'n mellom henna. Eller om jeg finner på å skrive en lang post til en annen gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...