Deadringer Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Heisann. Jeg har over lengre tid vært veldig glad i L4D-spillene, men har ikke spilt de nevneverdig mye det siste året. Jeg planla å endre det litt tidligere i kveld, men da jeg startet L4D2 merket jeg raskt at skjermen hakker når jeg beveger musa, den går ikke glatt over slik den alltid har gjort før. Spillet i seg selv lagger ikke, og det skjer ikke så lenge jeg kun løper forover og ikke beveger musa. Jeg googlet for å finne en løsning, men kom ikke over noe som fungerte(skru av vsync, skru på mouse-filter feks). Jeg tenkte derfor "skittau, da fyrer jeg opp eneren", men der har jeg nøyaktig samme problemet. Begge spillene har kjørt perfekt med alt på full pupp på akkurat det oppsettet jeg har nå før, så jeg forstår ikke hva som kan ha skjedd. Har det kommet en oppdatering med innstillinger jeg ikke har konfigurert riktig? Håper noen kan hjelpe meg med det her. edit: Bare så det er sagt, musa hakker ikke om jeg spiller i "windowed" og ikke "fullscreen". Men å spille L4D windowed er jo helt tilbakestående. Endret 14. august 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Oppdater skjermdriver for skjermkortet Det kan være eventuell fiks. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Takker for forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå