Need44speed Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ikke for å være frekk, men jeg likte den ikke. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er du søstra mi, trådstarter? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg synes de blondekjolene er litt last year, i tillegg var disse tof\ for korte nå nay fra meg. Edit; haha, skrev litt vel fort. Endret 16. august 2011 av Penance Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Er du søstra mi, trådstarter? Jeg har en bror som er aktiv her inne på forumet, men tviler på at du er min bror, for her i familien bruker vi kun en-endinger Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ah, haha. Jaja, dere jenter kan nå være så like at ikke rart man blir usikker. Bare beit meg merke i "kjole" og "nelly". Da var det liksom *pling* Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 short dresses makes other things grow longer. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Liker at tråden har utspilt sin funksjon allerede på første side (dvs. trådstarter bestemte seg for å kjøpe kjolen), men så kommer det tre sider med totalt meningsløse innlegg som stort sett er omformuleringer av tidligere innlegg. Folks markeringsbehov slutter aldri å overraske meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Liker at The Hoff følte at han måtte markere det på siste side. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå