Gå til innhold

Gutter og menn! Hva syntes dere om denne kjolen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så så Jarmo. Og kle seg horete er bare en betegnelse på en klesstil. Der man viser mye kropp.

 

Vet det, har vært skørtejeger selv.. ;)

 

Men litt anstendige brukere bør vi vel være også..

 

:)

 

Det var vel kanskje vi som nå teller for kanskje 60% mot kjolen også mener. Anstendighet. Kjolen var ikke anstendig ;)

 

For å bidra til diskusjonen:

 

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/vila-479/taiko-dress-479656-14/

 

Anstendig.

Endret av Theodore
Lenke til kommentar

Så så Jarmo. Og kle seg horete er bare en betegnelse på en klesstil. Der man viser mye kropp.

 

Vet det, har vært skørtejeger selv.. ;)

 

Men litt anstendige brukere bør vi vel være også..

 

:)

 

Det var vel kanskje vi som nå teller for kanskje 60% mot kjolen også mener. Anstendighet. Kjolen var ikke anstendig ;)

 

Da er vi enige. Det kan diskuteres.

 

Men å bedømme damer bare pga. klær er jeg aldri med på, det være seg hijab eller et frimerke som bare dekker musa..

 

Det er ikke bare klær som gjør oss til det vi er og ønsker å fremstå som.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men å bedømme damer bare pga. klær er jeg aldri med på, det være seg hijab eller et frimerke som bare dekker musa..

 

Det er ikke bare klær som gjør oss til det vi er og ønsker å fremstå som.

 

:)

 

Men det kan være svært forvirrende :)

 

Endret av Nash
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er formålet med kjolen? Hvis det er å vekke dyret i typen din, så vil den nok fikse biffen. Hvis det er til formelle anledninger (familiemiddager, osv.) ville jeg kanskje stått over den. Tenker du å bruke den på byen, så bør du være klar over at den vil tiltrekke en bestemt type oppmerksomhet fra en helt bestemt type mannfolk – så får du selv avgjøre om dette er den typen oppmerksomhet du vil ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er formålet med kjolen? Hvis det er å vekke dyret i typen din, så vil den nok fikse biffen. Hvis det er til formelle anledninger (familiemiddager, osv.) ville jeg kanskje stått over den. Tenker du å bruke den på byen, så bør du være klar over at den vil tiltrekke en bestemt type oppmerksomhet fra en helt bestemt type mannfolk – så får du selv avgjøre om dette er den typen oppmerksomhet du vil ha.

 

Dette oppsummerer mine tanker ganske godt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er slank, har rompe, og har flat mage, OG er tan.

 

Nei, jeg kommer aldri til å bruke den i familieselskaper osv. I så fall, så blir det med tights eller strømper under. Jeg har type, og har ingen interesse av å fly på byen heller, så ikke noe å tenke på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...