August. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg var ingen fan. Theodore har et godt poeng med posten sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fin den. Til ei hore i Akersgata. Absolutt enig, der er der den hører hjemme. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hun lurte på hva menn syntes om den, og jeg svarte. Du tok feil, gitt. Jasså? Så stigmatisering av kleskode definerer kvinnfolk hvor de hører til? Du tok feil, gitt. Hvordan kan jeg ta feil i å ha en mening om noe, O store administrator? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Enig med Theodore, selv om jeg ikke deler samme mening som ham angående klesplagget. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hun lurte på hva menn syntes om den, og jeg svarte. Du tok feil, gitt. Jasså? Så stigmatisering av kleskode definerer kvinnfolk hvor de hører til? Du tok feil, gitt. Hvordan kan jeg ta feil i å ha en mening om noe, O store administrator? Ikke verre at jeg også har mine meninger O store bruker. 6 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nei, du lar tydeligvis ikke forummedlemmene her ha egne meninger, du retter dem til dine egne: Eller til en Admin som liker å kle seg slikt, anser posten din som spam og ot i tråden. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Dersom personen som bærer kjolen er vakker, er kjolen vakker. Begge kjolene kler modellen godt. De kan av visse personer oppfattes som litt horete, så vær beredt. Endret 14. august 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nei, du lar tydeligvis ikke forummedlemmene her ha egne meninger, du retter dem til dine egne: Eller til en Admin som liker å kle seg slikt, anser posten din som spam og ot i tråden. Vel, fra retningslinjene for forumet: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende: Flaming og andre former for personangrep er forbudt. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det var ikke et personangrep og det var ikke flaming, det var et så saklig svar man kan forvente når man spør om en ærlig mening om en kjole. 6 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det var ikke et personangrep og det var ikke flaming, det var et så saklig svar man kan forvente når man spør om en ærlig mening om en kjole. For å assosiere kleskoden til horene til Akersgata? Vel, greit for meg, jeg gir meg. Om TS eller andre tar saken opp med oss så skal vi se på saken som kvinnediskriminerende og noe som er lovbrudd i henhold til norsk lov. 3 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er helt greit for meg. Har hverken brutt noen retningslinjer eller vært diskriminerende mot forumbrukere. 4 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva er det som er horete med den? Den er jo ikke utringet engang. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er helt greit for meg. Har hverken brutt noen retningslinjer eller vært diskriminerende mot forumbrukere. Den dagen noen rapporter slike innlegg så skal vi ta oss av saken. Begrunnelsen har vi gitt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Harry, enten det eller man trenger noe når man skal jobbe som en av nattens løse fugler. Lenke til kommentar
Pin up Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Oi, hvis man syntes den kjolen er horete, så er det virkelig mange jenter på byen som kler seg superhorete. Men det er greit, hver sin smak, hver sin klesstil. Jeg syntes derimot kjolen er elegant, og veldig feminin. Den fremhever de kvinnelige formene på en pen og classy måte =) Uansett, blir kjolen for kort, så går det ann å bruke tights til den. 2 Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vis du er like digg som hun på bildet, så bør du ikke kjøpe den kjolen, gå heller naken! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ja, da er man hore. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er virkelig mange damer på byen som kler seg horete. Ja. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jasså? Nesten alle damene er horete eller? Men hvor har vi da "horebukkene" som løper etter disse? Give me a brake.. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå