Kjell Arne Stava Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Trygg i havna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kjempefint bilde, fint med breddeformatet og masse idyll, veldig bra. Ser ut som du har slitt litt med himmelen her. Men ellers et bilde jeg likte veldig godt. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et tydelig HDR bilde, eller mye etterbehandling. Syns himmelen blir litt for kunstig, mens resten er ok med sine sterke farger og gode lys inn på båten. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fint eventyr-bilde. Her synes jeg HDR funger godt for å skape en spesiell stemning. Godt komponert. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ok bilde men første gang jeg har sett Lilla hav. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Godt komp og "friske" farger Er ikke sikker på hva som har skjedd med himmelen... Har du prøvd å legge inn en ny himmel her - eller?? Lurer også på om dette egentlig er HDR, eller om det bare er tonemapping Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Godt komp og "friske" farger Er ikke sikker på hva som har skjedd med himmelen... Har du prøvd å legge inn en ny himmel her - eller?? Lurer også på om dette egentlig er HDR, eller om det bare er tonemapping Ja Wasco dette er HDR, dette bildet var ikke lett å ha med og gjøre, jeg var ikke fornøyd med eksponeringene, men jeg syntes motivet og miljøet her var så flott, så jeg prøvde det beste jeg kunne for å reparere bildet, tusen takk for kommentarene fra dere alle Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Motivet er helt topp,litt synd med hode til personen,på min pc ble det litt lilla i blåfargen? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 liker panorama utførelsen og etterbehandlingen passet fint til bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg