Tonim Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei sliter med å få skjøre sli på dette hovedkortet. Får flere skjermer og multi gpu via lucid hydra men får ikke sli siden jeg må bruke uten sli bridge. se mailen jeg har sendt til asus og nvidia. Hi i have a asus crosshair iv extreme mother board and have lucid hydralogix installed for getting the nvidia sli. I have 2 zotac gtx 580 cards one have bios 70.10.20.00.01 the other 70.10.17.00.01 and i see its some differ in the gpu geometric domain and shader domain with 5 and 10MHz. i cant gett sli to work its the same card ordered at the same time so shuld run sli with or without same bios, i tried different drivers al the way down to 266.58 also with the sli bridge connected and the sli hack for motherbord. when i tried that i gott the sli option and suround gaming options in the control panel but whean i tried to start it the computer locked down and it wrecked the drivers and control panel so much i needed to start in secure mode for un and/installation allover. now i run at 280.26 latest drivers and without bridge as instructed for lucid hydralogix just for my computer to work but i buildt this rig for gaming and have 3 screen setup and wanted to use 3d surround gaming. can you help me its a pc to 3 807 euro so i want it to work. lucid shuld rly support sli and even so nvidia drivers shuld support licid sli without bridge and show and use the surroundgaming. i can use 3 screens and everything works except for sli to show and seround gaming options see my image. Ikke klag på engelsken gjør så godt jeg kan sånn er det med dysseleksi:) Men dere skjønner tegninga har testa det meste er det noen som har vert borti det samme eller har en ide her ? Vil jo hels kjøre uten bridgen via lucid men få opp funksjonen før surround gaming.. se også bilde. takker på forrhånd før all hjelp Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du kan ikke kjøre SLI med Crosshair IV Extreme. Du kan kjøre N-mode med CHIV-E, som gir rimelig dårlig skalering. Jeg tror ikke du får treskjermsgaming med noe annet enn SoftwareTripleHead når du bruker Lucid Hydras N-mode. Enhver AMD-prosessor ute nå vil flaskehalse ytelsen med to GTX 580 så voldsomt at du aldri vil klare å bruke dem fullt ut i annet enn Heaven og Metro 2033. Crosshair V støtter SLI, men da er det lurere å kjøpe i5-2500k og LGA1155-hovedkort først som sist. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du må hacke inn SLi, dessverre er ikke Lucid gull og grønne skoger... http://www.anandtech.com/show/4522/ecs-p67h2a-review-a-visit-back-to-lucids-hydra/8 Det finnes hacks der ute som skrur på SLi for alle HK, (Google svarer på det raskt) Og da får du SLi om alt går etter planen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå