Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistenker at dama har funnet en ny en.

Anbefalte innlegg

Jaja.. einaste positive eg har opplevd på mine 20 leveår er vell over..

Var naivt og tenke at noken som meg kunne passe inn i livet til noken andre, siden eg ser på meg skjøl som en passelig krevende person o gleve med.

Postet av anonym: fd274385a696e356689b4b4acbf2c917

Drit som dette skjer, alle steder i verden til alle døgnets tider. Ikke rakk ned på deg selv og tenk at du er krevende å leve med eller tenk at du ikke er bra nok for ho eller andre. Ta det som en erfaring :)

Du kommer nok til å gå videre og etter hvert finne en annen og dele livet med :) Det tar bare litt tid :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja.. einaste positive eg har opplevd på mine 20 leveår er vell over..

Var naivt og tenke at noken som meg kunne passe inn i livet til noken andre, siden eg ser på meg skjøl som en passelig krevende person o gleve med.

Drit som dette skjer, alle steder i verden til alle døgnets tider. Ikke rakk ned på deg selv og tenk at du er krevende å leve med eller tenk at du ikke er bra nok for ho eller andre. Ta det som en erfaring :)

Du kommer nok til å gå videre og etter hvert finne en annen og dele livet med :) Det tar bare litt tid :thumbdown:

Min far var alkoholiker og banket min mor og bror livløse mens han var full, skjedde gjerne noen ganger i uken, fekk vel min andel også.

Etter noken år fekk han hjerneblødning og sitter no i rulle stol fulstendig invalid.

Ellers så har eg aldri opplevd annent en og bli sviktet, har aldri fortalt noken den historiene eg har fordi eg veit at folk ikkje ville ha forstått.

Eg er kaldblodig og viser ikkje følelser, er vell ingent godt menneske ei.

Har flere erfaringer en det eg burde ha hatt.

Er alltid en glad gutt påtross av det her, meget populær blant folk flest, uten at dei i det heile tatt kjenner meg.

Eg er bare litt lakk oppå alt for mye rust.

I

Lenke til kommentar

eg kommer ikkje til og trenge dei dit eg skal.

Og det der kan du glemme med en gang, hvis jeg tolker det rett :nei:

Ta deg en dusj nå, og en wank. Dra ut en tur og kjøp deg noe du har lyst på, enten det er mat eller en konge gadget, som du egentlig ikke har råd til :!: Ring en bekjent for å prate, ikke over telefon, men feis tu feis. Bare finn på noe.

Selv om hun gjorde det slutt, betyr det ikke at du er verdiløs. Det er slik enkelte ganger med forhold at man må prøve for å finne ut hva man liker og hvem man passer med. Som sagt, ta det som en god erfaring :yes:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er verken sur eller lei, føler som vanlig ingenting.

Er vant til og bli sviktet av alle rundt meg, bare alltid vært sånn, til og med min mor sa at det å bli i lag med ho va et dårlig trekk for at eg ikkje kom til og være god nok.

Som ho sa skjøl, det er det beste for alle.

Lenke til kommentar
Er vant til og bli sviktet av alle rundt meg, bare alltid vært sånn, til og med min mor sa at det å bli i lag med ho va et dårlig trekk for at eg ikkje kom til og være god nok.

Det er mange slike der ute og mange som har opplevd akkurat det. Det er IKKE ensbetydende med at det er noe feil med den som ikke er bra nok for disse. De kan ha nummer 1 som partner og likevel søke andre - noen er bare slik dessverre og de er med å ødelegger for de som vil ha seriøst forhold. De leker med andres følelser istedet for å si rett ut at de bare vil ha et kortvarig forhold/ev seksuelt forhold bare.

Det fins mange flotte personer der ute som ikke har slike taper holdninger som din erfaring har gitt her. Garantert at det fins noen for deg og hvis du har problemer med å vise følelser osv og du vil gjøre noe med det, så er jeg sikker på at en flott person vil være med deg til behandling hos f.eks psykolog. Partnere skal støtte hverandre og ikke ødelegge den andre - dessverre fins begge deler og du har erfart den negative siden - vent og se, så får du nok oppleve den gode siden også

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange slike der ute og mange som har opplevd akkurat det. Det er IKKE ensbetydende med at det er noe feil med den som ikke er bra nok for disse. De kan ha nummer 1 som partner og likevel søke andre - noen er bare slik dessverre og de er med å ødelegger for de som vil ha seriøst forhold. De leker med andres følelser istedet for å si rett ut at de bare vil ha et kortvarig forhold/ev seksuelt forhold bare.

Det fins mange flotte personer der ute som ikke har slike taper holdninger som din erfaring har gitt her. Garantert at det fins noen for deg og hvis du har problemer med å vise følelser osv og du vil gjøre noe med det, så er jeg sikker på at en flott person vil være med deg til behandling hos f.eks psykolog. Partnere skal støtte hverandre og ikke ødelegge den andre - dessverre fins begge deler og du har erfart den negative siden - vent og se, så får du nok oppleve den gode siden også

Problemet er nok ikkje ho, ho er et fantastisk fint menneske som alltid gjør det som ho meiner er best for andre, forholdet har vart i 2 år, så det er vell ikkje akkurat kortvarigt.

Eg har dog heller ikkje noke behov for og gå til psykolog, når eg var liten var eg en del av en "gruppe" som satt der og furta, skjøl såg eg ikkje poenget med og omgåast i den gruppa, siden det stort sett var folk som bare hadde opplevd mindre tragedier, men alikavell brast heilt sammen.

Problemet er min måte og behandle et problem på, gjerne uten og vise følelser, det gjør meg til et sterkt men alikavell verdiløst menneske.

Ingen personer kan leve i lag med noken som ikkje klarer og vise følelser og faktisk ha det bra med seg selv.

Lenke til kommentar

Den følelsen eg sitter igjen med nå er en slags følelse av at eg har vært naiv, eg føler at eg har gjort en stor feil med og slippe noken delvis inn i livet mitt, et liv som er et kompleks der det meste handler om og leve på en ideèl måte etter forholdene, der andre gjerne møter motgang så ser eg ofte etter måter og løse problemet på.

Det var vertfall det eg har gjort før, i løp av dei 2 siste årene har eg fått et meir mennesklig følelsesmessig perspektiv på ting, eg har gjerne fått litt sympati og klart og sette meg i andre personer sine situasjoner, det har rett og slett gjort meg sårbar igjen.

Ho har alltid vært snill mot meg, gitt meg den tiden eg trenger.

Eg har alltid stilt opp for henne og holdt henne da ho har gråt, uten at ho noken gang har hatt lyst og fortelle meg kvifor ho gråt.

No veit eg grunnen, det var meg, i 2 år har eg levd på en løgn, det har ødelagt alt eg har stått for i fortiden noke eg ikkje ønskar og gå tilbake til.

Igjen så ser eg på det objektivt uten og komme fram til en løsning, førstegang noken sinne trur eg.

Eg har også tatt litt vann over hode når det kommer til det med utdanning, siden eg sluttet jobben min for og gladgjøre ho med meir fritid.

Eg anser mitt liv som verdiløst, har alltid gjort det, men dei siste 2 årene har eg prøvd og gjøre hennes liv til og ha noken verdi, uten og ha lykkest.

Lenke til kommentar
Ingen personer kan leve i lag med noken som ikkje klarer og vise følelser og faktisk ha det bra med seg selv.

Joda, det går greit for de som syns det er greit det. Har selv en i fam som har svært vanskelig for dette og han har hatt dame lenge. Det er flere måter å vise følelser på - det å overaske med å ha gjort helge vasken og middag klar når den andre kommer hjem f.eks. Bryr man seg ikke, så gjør man det heller ikke. Bak en kake elns som man koser seg til under en film f.eks.

Noen menn har svært vanskelig for å vise følelser uansett.

Samtidig er det ganske så vanlig at forhold brytes etter en viss periode (varierende) der den ene(eller begge) finner ut at den andre kanskje ikke er den rette å dele hele livet med. Mange vil gjerne leve uten en partner en periode også i etterkant, for å kjenne på 'friheten' dette gir.

Ofte er den andre parten ganske så deprimert som følge av valget - men det er ikke fordi det er feil med dem, heller at det er riktig - er man glad i noen, så er det naturlig å bli nedtrykt når den andre ikke har samme følelser.

Lenke til kommentar

Takk for alle gode tips og innspill.

Men eg trur ikkje det er plass til meg her.

Det er nok mer enn god nok plass for deg her, så du skal nok ingen steder før du blir gammel og grå, kanskje sammen med den som er den rette for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ta kontakt på PM om du trenger noen å snakke med litt mer privat.

Eventuelt finnes det mange flotte støttetelefoner:

Støttetelefon for psykiske helseproblemer telefon 22 19 22 00

Kirkens SOS: Telefon 815 33 300

Mest relevant? Mannstelefonen 22 34 09 60 - Mannstelefonen er landets eldste hjelpetelefon spesielt rettet mot menn. De som tar kontakt sliter ofte med personlige problemer ifm. samlivsbrudd

Evt: http://www.sidetmedord.no/

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...