Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mistenker at dama har funnet en ny en.

Anbefalte innlegg

Ship o'hoi.

Skal prøve og fatte meg i korte trekk.

Har fått en misstanke om at dama muligens har funnet seg en ny en :(

Det hele startet for knappe 2 månder siden da eg sluttet på jobb for og starte på skolen igjen, vi fant oss en plass og bu å alt var flott og fint..

Men så har ho gradvis blitt meir hemmelighetsfull prøver gjerne og skjule kven ho prata med, går gjerne ut når telefonen ringer, og snakker gjerne i 1-2 timer. Eg spør aldri direkte kven som ringer, gjør det jo til tider og da svarer ho jo gjerne, men har blitt meir nølande i det siste.

Her sist uke snakket vi om at ho måtte arbeide litt meir for at vi skulle klare å bo her vi bor, då sa ho at ho muligens ville flytte heim igjen til foreldra sine og jobbe der.

Først då var det at kva som var i ferd med og skje å eg blei litt skeptisk og spurte kvifor, uten og få noke godt svar.

Siden ho bare jobber noken få dager i månden så reiser ho heim igjen med engang ho får muligheten til det, og eg sitter igjen med følelsen av at ho ikkje vil ha noe med meg og gjøre lenger, er derfor vansklig og ta opp problemet når eg er såpass usikker, prøvde en dag, men då avviste ho samtala med engang ved å begynne og snakke om noe annent rett før ho for heim igjen.

Eg har jo en god peikepinne på kven det er men føle ikkje for og prate med han akkurat.

Er veldig veldig usikker på kva eg skal ta meg til, pga av en litt prega barndom når det kom til sånne saker så har eg et anstrengt forhold til det, å kommer nok gjerne til og klikke en liten grand, men det er bare sånn :)

Postet av anonym: 6746145d4ef85eeb8e334e742c7c6966

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan relatere meg noenlunde til det du skriver(og mine mistanker var sanne), og jeg har ikke noe annet råd enn å konfrontere henne. Dersom det viser seg at dine mistanker er riktige så har du funnet det ut og kan ev. komme deg videre dersom det er en annen grunn har du funnet ut det også.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vil helst ta deg på en rolig avbalansert måte, vil ikkje akkurat røske fram glocken og stappe den ned i halsen på ho heller.

Har tenkt tanken på å kanskje se litt etter på facebook chatten, lese litt sånt kanskje se kor ho drar hen, men igjen, handler om værdighet.

Postet av anonym: fd274385a696e356689b4b4acbf2c917

Lenke til kommentar

Har et veldig anstrekt forhold til det med uærlighet i form av at barndommen min var 12-15 år med bare alkohol, utroskap og løgn.

Har gjort meg til en individualist som helst liker og holde følelsene mine for meg skjøl, derfor så har eg vansklig for og ta opp et følelsesladd tema.

Men skal prøve og sjå, eg er nesten så sikker på at ho er det at det som bekymrer meg mest er ka eg skal sei til ho vi leiger med :)

Lenke til kommentar

Ja.. er vansklig og konfrontere noe med noke sånt og.

Ho er et vanvittig følelses menneske så viss det viser seg og ikkje være noke så vil det ødlegge forholdet våres helt.

I mine øyne er ikke et forhold godt dersom man ikke kan kommunisere godt(både om gode og vonde/vanskelige ting). Jeg har selv vært sammen med et konfliktsky menneske, og nettopp på grunn av dette har bruddet blitt mye verre(for begge) enn det hadde behøvd om man bare hadde vært ærlig.

Som du skriver nedenfor så ønsker du ikke å konfrontere henne "hardt", og det syntes jeg er lurt. Men jeg syntes at du bør konfrontere henne, for hvis du ikke gjør det vil denne mistanken bare fortsette å fortære deg og du vil ikke klare å komme deg ut av det...

Jeg håper det ordner seg for deg/dere

Lenke til kommentar

Ho hadde ikkje dei samme følelsane for meg lenger og at eg ikkje levde heilt opp til forventningane ho hadde til meg.

men det er nok ærlig sak.

Da kan du jo bare svare med "ok, lykke til videre." og se hva hun svarer da :p

Lenke til kommentar

Ho hadde ikkje dei samme følelsane for meg lenger og at eg ikkje levde heilt opp til forventningane ho hadde til meg.

men det er nok ærlig sak.

Da kan du jo bare svare med "ok, lykke til videre." og se hva hun svarer da :p

Svarte at så lenge ho gjore det som var rett for ho så kan ikkje ho klandrast for det.

Lenke til kommentar

Ah - du skulle takket for å få det på melding.

"Takk for at du sender SMS. Jeg hadde følt meg utrolig sviktet om du gikk bak min rygg og fant en annen uten å slå opp med meg først. Du er et stort menneske, og jeg ønsker deg alt godt - min egen sorg tar jeg med meg til graven. Lykke til videre i livet. (PS: kan jeg beholde serviset?)."

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...