Teac Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, det er klart. Men det har jo kommet frem tidligere at Apple ønsker å ha mer kontroll over produksjonen. De ønsker å være mindre avhengig av Sammy osv. Bare synd at de får så stor makt. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Blir definitivt zenbook ux31e nå - det er altså helt sikkert. Btw noen som vet om den kommer med den nye 22nm prossesoren til sommeren ellenro? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Fikk akkurat UX31 i hendene. Skrudde den på og bestemte meg for å sende den tilbake så fort jeg så windowslogoen. Steike for en dårlig skjerm! Jeg skjønner ikke hva anmelderene har røkt når de har gitt dette tulleproduktet en 5`er. Skjermkvaliteten er så lav at jeg ville aldri gitt det over en 3`er, maks. Innsynsvinkelen er lavere enn det som kreves for å kunne se hele skjermen... Både touchpad og tastatur er også noe av det dårligste jeg har testet. Nå er jeg riktignok bortskjemt med en steike bra nesten 6 år gammel Dell med wuxga skjerm og deilige taster, men at en laptop i 2012 skulle være dårligere enn ett produkt fra 2006 sjokkerer meg. Den blir ihvertfall returnert asap. Håper at det kommer flere gode ultrabookprodukter mot sommeren, og at det større utvalget innebærer bedre skjermer og tastaturer, samt utskiftbare batterier. Endret 14. februar 2012 av Aspiranten Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ikke klarer den å spille av skikkelig hd film heller... Bør jeg le eller grine? Ok, thats it, jeg griner: 1. Jeg kan trykke ned tastene uten at den reagerer på det ved å trykke på hjørnene. Let the skrivefeil kmme... 2. når jeg skal nå tasten H ved touchmetoden så kommer undersiden av tommelen min, den tykke delen hvor tommelen vokser ut ifra, oppi touchpaden og beveger musen, gjerne med den effekten at hele tekstruta blir markert og så fjernet av mitt neste tastetryk, som er v for "hva i helv..." Return to sender Endret 14. februar 2012 av Aspiranten Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ikke klarer den å spille av skikkelig hd film heller... Bør jeg le eller grine? Ok, thats it, jeg griner: 1. Jeg kan trykke ned tastene uten at den reagerer på det ved å trykke på hjørnene. Let the skrivefeil kmme... 2. når jeg skal nå tasten H ved touchmetoden så kommer undersiden av tommelen min, den tykke delen hvor tommelen vokser ut ifra, oppi touchpaden og beveger musen, gjerne med den effekten at hele tekstruta blir markert og så fjernet av mitt neste tastetryk, som er v for "hva i helv..." Return to sender Veldig merkelig. :/ Jeg opplever så og si ingenting av det du beskriver med min ux31. 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har tydeligvis fått et råttent eple. Min fungerer utmerket, det finnes ikke mange andre 13.3 med 1600*900 oppløsning på markedet. HD avspilling fungerer sømløst på min maskin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Can't open acpi atk0100 kernel mode driver blir slengt i trynet ved hver boot, hva faen? Det dreier seg om en splitter ny UX31 maskin. EDIT: Forslag mottas med stor takk, samt det forhindrer inlegging og menn i hvite frakker. Endret 26. februar 2012 av Mala Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 ATK-driverne er vanligvis hotkey-driverne som styrer Fn-tastfunksjonalitet og slikt. Prøv å laste ned og installere på nytt fra http://www.asus.com/Notebooks/Superior_Mobility/ASUS_ZENBOOK_UX31E/#download -> Utilities -> ATKACPI driver and hotkey-related utilities. Dersom det ikke virker kan du prøve å installere Others -> Keyboard Device Filter Utility på nytt også. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Takk Da skal jeg prøve det så raskt det lar seg gjøre! Lenke til kommentar
avo Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Da blir det jaggu en UX21 på meg for bruk på tog og fly... Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Har hatt 13" med i7 i en måneds tid nå og meget fornøyd, bortsett fra en ting... Viften bråker ekstremt mye til tider. Så lenge temperaturen er <49-49 C så er maskinen helt lydløs, men øker temperaturen litt så begynner viften å suse, og det høres veldig tydelig. Spesielt når den går i 5-10 sec for så å roe ned igjen. Susingen er såpass høy at blir irriterende og værre er det når den starter/stopper så ofte. Ved bruk av spotify og chrome med 10-15 tabs så ligger temperaturen like under 50, dvs akkurat på grensen. Noen andre som har lignende problemer og eventuelle løsninger? Endret 2. mars 2012 av nemrih Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Da har jeg fått laptopen tilbake fra Infocare. Harddisken ble byttet og nå fungerer alt som det skal Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen som har oppgradert til Windows 8? Ser på notebookforum at flere som har gjort det og opplevd en vesentlig ytelseforbedring. Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det mulig å skru opp denne pc'n selv for å skifte ram, cpu og ssd-disk? Ser for meg at dette vil bli et alternativ om noen år. Nå holder den vel mål. Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Åpning av Zenbook UX21 i denne videoen: http://www.techrepublic.com/videos/cracking-open/cracking-open-asus-zenbook-ux21/6344979 Ser flere har dårlig dekning på nettverket.. Er det mulig å skifte ut wifi-kortet til intel? Noen som vet? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har noen forsøkt å spille på disse maskinene? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Med Intel HD3000 kan man ikke forvente topp ytelse i spill, men vet at flere har kjørt bla Skyrim med settings satt til low. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Har UX31 Zenbook DVD spiller? Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Da er det bare å glede seg på ny Zenbook med Ivy Bridge til sommeren! Endret 15. mars 2012 av A-Dawg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå