Gå til innhold

Kan vi poste 2500 ganger før en admin / moderator poster? -Samme Adm / Mod kan ikke ødelegge 2 ganger på rad.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4.

Mente det seriøst ja, men alikevell så er det nok ikke noe vits å ta det videre, har på følelsen av at jeg kan bli tatt useriøst igjen..

Tullball. Vi er mange veiledere, moderatorer og administratorer. Selv om enkelte av oss ikke alltid er like seriøse, er det noen som er det. Skriv et innlegg i Tilbakemeldinger-kategorien, send en e-post til [email protected] eller send en PM til f.eks. Dotten.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

2.

Ikke noe rart brukere (både noen venner av meg og meg, og enkelte jeg har snakket med via forumet) ikek har lyst til å være på forumet her lenger, vi mottar jo all drittet fra dere... Burde tåle og få igjen litt.

Hei, vi tar det jo med et smil ^_^ , I alle noen av oss.

Siden jeg er 25% Zombie så er det ikke så farlig om dere blir litt forbanna på meg innimellom, har fjernet den delen som gjør at jeg kan føle noe i det hele tatt , men dessverre ikke noe annet kult som feks kunne spise så mye jeg vil uten å legge på meg :p

Ps siden dette egentlig er et personlig svar kan vi si det ikke teller, så fortsett å tell!

:D

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...