Skosåle Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Markmålet er nå nådd! 180kg. 190 kunne nok godt, siden det gikk overaskende lett! Men, venter til over jul Da er det beina som står for tur! Video or it didnt happen Trente nå i sta. Tenkte at siden 8x2 på 165 gikk så burde jeg klare 200. Ifølge denne så er jeg i stand til å klare 205kg. Varmet opp, kjørte 2 løft på 160, tenkte at dette blir alt for tungt. Kjørte 2 løft på 170, gikk fortsatt litt tungt i dag men, jeg hadde bestemt meg! La på 200kg, fikk en kamerat til å filme, beit tenna sammen og løftet! Det var tungt, men det gikk opp! Holdt vekten ekstra lenge på toppen bare så han som filmet skulle få med seg at jeg hadde klart løftet (så det ikke var noen tvil). Så, når jeg endelig hadde bevist at jeg klarte 180 + enda mer. (hadde bestemt meg for å overaske med tyngre enn jeg lovte) Så viste det seg at idioten bare hadde klart å filme at jeg tok tak i stangen for å løfte, men i det jeg startet å ta i så hadde han på en eller annen måte stoppet å filme. Er det mulig?! Dette ser kanskje ut som en klassisk løgn, men det er sant! Å det er så sykt irriterende at jeg ikke har noe å vise til.. Men, lover video av ca 200 (kanskje mer) iløpet av januar snart! Nekter faktisk å makse for 3 gang på 1 mnd. Endret 16. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Begynner å få litt bredde nå. Mangler bare tæn a mindre fett nå så! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Starter på 5x5 stronLifts i morgen. Som ser slik ut: StrongLifts 5x5 Sets & Reps: Workout A Squat 5x5 95kg Bench Press 5x5 75kg Barbell Rows 5x5 50kg Workout B Squat 5x5 100kg Overhead Press 5x5 42.5kg Deadlift 1x5 130kg Trener A og B anahver gang, tilsammen 3 ganger i uken. Satser på å øke 2.5-10 kg hver økt avhengig av hvilken øvelse jeg det er snakk om. Blir godt å kjøre lett igjen, hvertfall for noen uker! Endret 5. januar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Målte fettprosent her om dagen. Så nå skal jeg skjerpe inn på kostholdet! 18% var litt mye syns jeg. Sluttet med 5x5 stronglift, da jeg fant ut at det ikke var noe for meg. Startet med helkropp program som går som det her : Dag1 Vekt jeg endte på forige periode : Bulgarsk utfall 3x8 25kg hantler Strakmark 2x8 75kg ,gikk fortsatt kjempe lett da jeg avsluttet programmet Skulderpress 1x8 35kg hantler Hantelpress 2x8 40kg hantler Nedtrekk/chins 2x8 75kg, mener jeg å husk) Roing 2x8 80kg Dag2 Frontbøy 3x6ca 60kg, sliter enormt med teknikk her Strakmark 3x6 80kg, gikk lett her også Benkpress 2x6 95kg Skulderpress 2x6 35kg Nedtrekk/chins 2x6 80kg Hantelroing/Annen roing 2x6 80kg Dag3 Knebøy 4x4 125kg Markløft 1x4 160kg Lårcurl 3x4 55-60kg eller noe. Kjører det i et aparat med maks 60kg Benkpress 3x4 100kg Militærpress 3x4 60kg(?) husker seriøst ikke Stangroing 2x4 80kg Dette er et program jeg har kjørt før, å som jeg vet fungerer. Økte mye i benk, knebøy og markløft under dette programmet. Pluss at det kanskje er det morsomste og mest varierte programmet jeg noengang har kjørt. Endret 16. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Skal fra nå av drite å kjøre faste sett på Chins. Har følt at 6x2 er tungt. Men i dag gav jeg faen, gikk for så mange jeg klarte på slutten av økten. Ble 12 reps på første så 9 på andre. Kan ikke skjønner hvorfor jeg har kjørt så få reps og samtidig følt at det var tungt. Mye ligger i psyken hvertfall! Irriterende å tenke på at jeg har kjørt 5-6 reps færre på hvert sett enn det jeg er i stand til. Men, bedre at det går lettere enn det man tror isteden for at det går omvendt! Frontbøy teknikken har også kommet seg. Bra dag! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Endelig begynt å komme oppi litt tyngde på løftene igjen etter jul Knebøy: 4x4 125kg, gikk superlett Markløft: 1x4 170kg, gikk lettere enn 160 forrige uke Benkpress 3x4 90kg, etter at jeg har kuttet kraftig ned på kcal (ca 1000-1500 mindre pr.dag enn før) så har jeg tapt meg helt sykt i benken. Føler det går tungt allerede. Lårcurls 3x4 60kg (maks på aparatet), Ganske lett, må legge på vekter eller øke antall reps til neste uke. Militærpress 3x4 55kg, gikk helt greit. Stående roing 2x4 75kg, gikk helt greit det også. La på litt flyes på slutten, 2x10 med 25kg hantler. Tenkte også å kjøre bi og tri, bare for å drepe meg helt før helga. Men, det rakk jeg ikke siden de stengte. Overall en ganske bra trening! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) over 7 timer trening på bare 3 økter på ei snau uke.. Har blitt treningsnarkoman tror jeg. Kjører igjennom mitt faste program, også peiser jeg på med isolasjonsøvelser, mage øvelser osv. Kjører alt fra biceps, triceps, mage, skuldre, på alle mulig måter. Bytter muskelgruppe mellom hver øvelse så jeg aldri blir helt ferdig i musklene. F.eks : Kjører 3 sett med biceps curls, så kjører jeg litt triceps, så kanskje litt mage før jeg peiser på med en annen biceps øvelse igjen. Sånn driver jeg med alle muskelgruppene. Og dette er etter jeg har gått igjennom ett helkroppsprogram. Så i den siste uken (forige fredag til onsdag i dag) så har jeg kjørt helkropp 3 ganger, for så å peise på med isolasjonsøvelser på alle mulige muskler etterpå. Klarer ikke la være, enda jeg vet jeg er DØMT til å bli overtrent til slutt å gå på en skikkelig smell! Men, det er jo såå gøy! Koser meg glugg ihjel på trening. Noen innspill? Vet egentlig hva dere kommer til å si. At det er helt retarded å trene sånn, men det er så deilig å få mega pump i hele kroppen å virkelig merke at man har kjørt seg skikkelig hver eneste økt! Endret 15. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Med høye nok vekter vil du til slutt bli utrolig sliten og kjørt etter fullkroppsprogrammet. Værtfall når du har relativt tunge warm-up sets. Virker ganske idiotisk det du holder på med nå, men all sin smak, hehe. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Kjørte 8, 12, 12 på 40kg hantler i skråbenk på mandag. Noe som forsåvidt er ny pers. Skulderpressen kjørte jeg også 2x6 på 35kg hantler i dag. Også skal jeg prøve å dra 4x1 på 175-180kg markløft på fredag/lørdag pluss 4x4 130kg knebøy. Så vektene begynner å bli tunge ja Men føler at 3 dager i uken med styrke er lite. Dagene jeg har fri så gjør jeg ikke annet enn å slappe av og vente til neste dag med trening. Så jeg vurderer å snekre sammen ett program hvor jeg kjører "halvkropp" 2/2, altså: Mandag: Bryst, skuldre Tirsdag: Rygg, bein Onsdag: Fri Torsdag: Bryst, skuldre Fredag Rygg, bein Kan hende det blir mindre slitsomt i lengden, pluss at jeg får en dag ekstra i uken med styrke Endret 16. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Du er en sterk satan altså! 35kg hantler i skulderpress er ganske drøyt i forhold til benken din Å gå over til tosplitt er helt naturlig hvis du vil ha fler treningsdager i uka. Tror det blir veldig bra Endret 16. februar 2012 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Takker! Er svak i pressøvelser generelt føler jeg. Hvertfall benkpress. Mulig jeg setter opp ett nytt program i helga, som jeg starter med til uka igjen! Har kjøpt meg belte nå, siden de ikke har det på det nye treningssenteret jeg er på.. Det var litt lite, men for 300kr så var det ikke så ille syns jeg Bare magen ikke blåser seg opp (som den har en tendens til å gjøre etter ett bedre biffmåltid) så blir dette ei bra økt, håper jeg! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Nå er jeg forbanna på meg selv. Spiste middag rundt 14.00. Har ikke spist siden.. Bortsett fra en banan på trening pluss en rett etter trening. Driver å skal steike meg noen skikkelige pannekaker nå, er utrolig sliten og kvalm på grunn av matmangel. Idiot, Kjetil! Økten gikk rimelig bra i dag. Dro 175kg @4 reps i markløft, gikk fin fint. Filmet det også, så skal vel legge det ut straks. Knebøyen (som jeg pleier å kjøre før markløft) gikk sånn passe bra. 4x4 på 130kg orket jeg ikke, så det ble 4x2 på 130kg pluss 12 rep på 100kg etterpå. Benkpressen gikk lett, 95kg 4x3. 4x3 lårcurls endte med 4, 5 og 6 reps på maksvekt på apparatet, noe som er kjedelig i og med at jeg har makset ut apparatet alt nå Leg extentions eller hva det heter kjørte jeg 16, 16 og 12 reps på 103kg, som var maks på apparatet, også rimelig kjedelig. 4x2 @ 60kg militærpress gikk også greit, er forsåvidt det tyngste jeg har kjørt tror jeg Stående roing var tungt, først 4 på 75kg så 6x2 på 70kg. Nedtrekk gikk "lett" på 81kg 4x3. Nå er jeg deppa.. Trenger mat, brb! Edit: Knærne mine er helt ødelagt nå! Endret 17. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Markløft. Ikke redigert btw! Starter å løfte sånn ca midt i. Liker ikke at jeg retter ut beina alt for tidlig, teknikken er ikke helt 100% ser jeg nå. Godt man filmer seg selv inniblant, så man kan ta seg selv i nakken! Endret 17. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Har smått begynt å prøve ut periodisk faste. Jeg er et matvrak, så det føles veldig feil å gå 16 timer uten mat! Ble svimmel som faen på jobb i dag, så jeg "brøyt" fasten etter 13 timer med en shake. Det hjalp noe. Er livredd for å bli katabol. Drakk bcaa og masse vann på jobben, men når jeg var tom for bcaa så følte jeg at jeg krympet for hvert minutt. Vet det er veldig psykisk, men jeg har gått i mange år og trodd at man hele tiden må ha mat i magen for å ikke miste masse, så da innbiller jeg meg det. Kort fortalt, det jeg lurer på er om dette er riktig: Spise 2000-2500kcal iløpet av 8 timer Ikke spise i 16 timer, med unntak av vann, bcaa osv ?? Har en veldig fysisk jobb, det er der mye av problemet ligger tror jeg. Da jeg trenger mye energi iløpet av arbeidsdagen. Sånn som det er nå så er spisevinduet mitt mellom 13-14.00 til 21-22.00. Det passer best i forhold til trening, da jeg føler jeg MÅ spise før trening for å klare noe som helst, men det går utover jobben?? hmmm Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 PF går nå mye bedre enn det gjorde i starten! Føler meg mye bedre i perioden før mat enn perioden etter mat. Morsomme greier, som man ser funker! Satt litt å tenkte for meg selv i sta, fant ut at jeg faktisk ikke har hoppet over en eneste trening siden 2 Januar. Med unntak av en helg hvor jeg var i Trysil, men da sto jeg jo på slalom 2 dager på rad så Har faktisk trent 4-6 dager i uken i over 2 mnd. På underskudd! Ikke har jeg tapt meg noe særlig i styrke heller, bare i Bøy, Mark, Skulderpress og Benkpress. Noe som sier seg selv da dette er tunge øvelser som krever mye energi! Andre øvelser som beinpress, triceps øvelser, biceps øvelser, CHINS!!, mage øvelser pluss de fleste andre isolasjonsøvelser har jeg økt en del i. Mye på grunn av økt fokus på disse øvelsene. Er faktisk ikke så kjedelig å deffe som jeg trodde, da jeg begynner å se rimelig markert ut i stram t-skjorte når jeg er pumpa som F på senteret Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) 350kg. Det er faktisk maksimalt av hva man kan legge på der jeg trener, da det bare er 6x 25kg plater 10 reps gikk faktisk helt greit. Må innrømme at det ser litt badass ut! -Enda beinpress er tabu, så er det + strakmark en god avlastning fra knebøy, da jeg har slitt med knærne i en periode Edit: Ser over her at jeg sleit med 4x3 på 90kg benkpress i februar. Ganske gøy at jeg nå er oppe på 92.5kg 8x3 i benkpress enda jeg veier 10kg mindre enn i februar! Endret 27. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Første trening med markløft siden før Hove festivalen! 6x2 på 150kg gikk rimelig greit, bortsett fra at jeg hadde spist litt lite, så jeg holdt på å gå i bakken etter hvert sett (svimmel!!) 12x2 + 15 reps på chins. Gikk tyngre enn vanlig.. Kjørte også litt halvtung roing etterpå, avsluttet med biceps øvelser av ymse slag. Merker jeg har blitt lat med loggingen... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 12x3 @ 32.5kg hantler i skulderpress her om dagen! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Yo! Du må logge oftere, mann! Så forresten du skrev noe om frontbøy. Hva er det du ikke klarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå