knottsau Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Skal flytte til australia å søke jobb der når jeg kommer dit. Hvilke jobber bør jeg søke på? Hva er lettest å få og bedre betalt? Har ikke så mye jobberfaring, så det blir jobber uten å måtte ha utdanning eller for mye erfaring fra dem. Noen som har gjort noe lignende før og har noen tips og erfaringer? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har du arbeidstillatelse? Må du ikke skaffe deg en jobb før du reiser? eller er det et arbeidsferievisum du har? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Har working holiday visum. Så kan jobbe og reise der i et år. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ofte vil working holliday visum bety at du må ta jobb som fruktplukker, jobbe i pub, hotell e.l. Ofte korttidsjobber. Overnatt på backpackerhotel e.l. Her vil det være oppslag om mulige jobber i området. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ofte vil working holliday visum bety at du må ta jobb som fruktplukker, jobbe i pub, hotell e.l. Ofte korttidsjobber. Overnatt på backpackerhotel e.l. Her vil det være oppslag om mulige jobber i området. Riktig, hvis jeg ikke tar helt feil kan du ikke jobbe lengre enn tre måneder på samme arbeidsplass. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Man kan jobbe maks 6 måneder hos samme arbeidsgiver. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Blir nok lavbetalte jobber. Hørt fra andre backpackere som har reist til land for å jobbe at jobber hvor man kan få tips fra kunder er best pga lav betaling fra selve arbeidsgiveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå