jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 SUPERNATURE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fantastisk kreativft av deg igjen Jeanette, man vet aldri hva du finner på og det blir bra hver gang. Flott komposisjon, fine farger, flott etterbehandlet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tusen takk Håkon,jeg prøver ihvertfall gjøre mitt beste til forstå innstillinger,fokus,osv,det har vert en helt ny verden etter stativet kom inn i mitt liv,he he....begynner forstå nå hvor uklare bildene var før..mye sette seg inn i og en verden av etterbehandlinger oxo.. gøy ønsker deg en god helg.. smil Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stilig og kreativ løsning. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Bare herlig. Me like Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dette ble stilig ! Fine fargetoner og kreativ etterbehandling. Bra jobba ! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Interessant bilde, framstår som et slags trykk, synes jeg. Liker godt fargene og den enkle strå-komposisisjonen. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Abstrakt og kreativt. Et balansert og godt komponert bilde. Behagelig å se på. Ville hatt en helt svart bakgrunn på bildet ditt. Liker dette. Flott bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg