Gå til innhold

IT-girl?

*F*

Anbefalte innlegg

Vel, når er jeg på butikken ser jeggjerne på bladene mens jeg venter i køen, i det siste har jeg sett mange artikler om såkalte "it-girl"er

Vel, ei jente som driver med infomasjonsteknologi tenker jeg, me hvorfor skal så mange skrive om det?

Så jeg søkte det opp, finner mange artikler osv om IT-girl, men finner liksom ikke ut hva det er, foruten at det har noe med informasjonsteknologi å gjøre da..

eksempel: http://www.kk.no/828124/hun-var-norges-forste-it-girl

Så, hva betyr det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med du troller noe fryktelig, men det er snakk om "it girl" som i "hun har DET", ikke IT som i informasjonsteknologi.

Hun har DET der som gjør henne til kjendis. Hun bruker de nyeste trendene og motene og magasinene klarer ikke skrive nok om hvor fantastisk hun er. Hun er i alle media, fra radio til tv til blader. Fordi hun har "it".

Paris Hilton er en slik it-girl. Kim Kardashian også. Og jentene i The Hills. Berømte mest fordi de er berømte.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stort sett jenter som har smakt mannlig kjønnsorgan på film, mistet den , for så å bli kjendis.

Det eller de er/har vært sammen med en kjent eller rik person. Eller de har grunnleggende musikalske egenskaper og deretter blir linselus som er mer kjent for å være kjent en hva se egentlig holdt på med.

Lenke til kommentar

Så, hva betyr det?

Det betyr at de som selger/lager slike blader forstår at mesteparten av deres kunder er enslige nerder som stort sett uten særlige unntak opplever sin første store seksuelle opplevelse foran en datamaskin.

Denne kundegruppen like damer, men får litt for lite av dem, mens de digger også nerde greier og får da dobbel jackpot ved å blande de to eneste tingene de faktisk tenker på..

Menn tenker på damer så og si hele tiden, og nerder har utviklet seg noe videre ved at de undertrykker dette i større eller mindre grad.

Selv om det ofte er et resultat av deres livsstil klarer de dog ikke å la seg fange av synet av damer, og ingen ting er mer tiltrekkende enn damer som snakker om data...

For en nerd blir dette drømmedama... er hun i tillegg pen er det garantert salg...

Så hva betyr det da.. jo det betyr penger i kassa.. enkelt og greit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...