bareanton Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Etter solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Og det er nok fornuftig å ikke følge de såkalte reglene til stadighet... Synes dette ble særdeles vellykket med tiltalende nyanser Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 nydelige fargenyanser og lekker siluett Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ble en fin komposisjon dette, rolig og behaglig, flott! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Egentlig en spennende fargekomposisjon. Den skarpe silhuetten mot den fine solnedgangen. Det eneste jeg kunne tenkt meg å forandre var å ta et lite kutt i toppen (2/3 - 1/3), og dermed få en mer panorama effekt. Jeg ville også tatt en liten bluring av himmelen. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dette bildet har en flott komp der landskapet i silhuett, den lyse del av himmelen og den mørke himmel hver utgjør en tredjedel av bildet. Harmonisk og vakkert. Flott bidrag. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg ser poenget med en litt mer panoramaaktig beskjæring, men tror det ville ødelagt litt av mørkt til mørkt effekten jeg ønsket å få frem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg ser poenget med en litt mer panoramaaktig beskjæring, men tror det ville ødelagt litt av mørkt til mørkt effekten jeg ønsket å få frem. Hmm. Hvis du tar litt i både topp og bunn, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg