Aleksander- Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Topic sier alt... Her vil vi ha bilde av hvordan rommet ditt ser ut! Helst bilde med pcen i bakgrunnen og alle nerde tingene dine! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nå skal jeg tillate meg sjæl å svare på dritt i søppel: Vi har allerede sånne threader! Siden søkefunksjonen suger hytte penis, skal jeg lete opp threaden for deg. Bare vent litt. Edit: Søkte etter "krok", og fant http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=80909 Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 glimrende! Angående søkefunskjonen = hytte penis, Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det er vel forskjell på PC-krok og rommet sitt. Bl.a. tror jeg det er en del som har bare seng og klesskap på rommet sitt. På det "Holy-room" derimot finner man PCen. Derfor kan denne tråden oppblomstre som en tråd som ikke er lik en annen tråd. Jeg vil herved ønske denne tråden lykke til og håper den får mange posts. Ja, for denne tråden er unik. BASTA! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det er vel forskjell på PC-krok og rommet sitt. Bl.a. tror jeg det er en del som har bare seng og klesskap på rommet sitt. På det "Holy-room" derimot finner man PCen. Derfor kan denne tråden oppblomstre som en tråd som ikke er lik en annen tråd. Jeg vil herved ønske denne tråden lykke til og håter den for mange posts. Ja, for denne tråden er unik. BASTA! Tja, han skriver "Nerderommet" (dog med mellomrom), og resten av rommet (altså bortsett fra PC-en og det), kan da ikke være så nerdete mtp at det er så utrolig uinteressant, det som ikke har noe med PC-en å gjøre. Jeg mener, det er jo ikke lenger en del av nerderommet, når det ikke har noen nerdeobjekter i/på/ved seg. Heh, skjønte dere den setningen? Og er jeg ute på dypt vann nå? *ro av alle krefter (egentlig ikke)* Edit: Jævla typos. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ja. Du overbeviste meg, Daniel. Jeg trekker tilbake den krasse kritikken i stad og ber herved om unnskyldning. Unnskyld. Takk for oppmerksomheten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg