Gå til innhold

Hvordan ser "Nerde rommet" ditt ut? (minor modem w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel forskjell på PC-krok og rommet sitt. Bl.a. tror jeg det er en del som har bare seng og klesskap på rommet sitt. På det "Holy-room" derimot finner man PCen. Derfor kan denne tråden oppblomstre som en tråd som ikke er lik en annen tråd.

Jeg vil herved ønske denne tråden lykke til og håper den får mange posts. Ja, for denne tråden er unik. BASTA! :roll:

Lenke til kommentar
Det er vel forskjell på PC-krok og rommet sitt. Bl.a. tror jeg det er en del som har bare seng og klesskap på rommet sitt. På det "Holy-room" derimot finner man PCen. Derfor kan denne tråden oppblomstre som en tråd som ikke er lik en annen tråd.

Jeg vil herved ønske denne tråden lykke til og håter den for mange posts. Ja, for denne tråden er unik. BASTA! :roll:

Tja, han skriver "Nerderommet" (dog med mellomrom), og resten av rommet (altså bortsett fra PC-en og det), kan da ikke være så nerdete mtp at det er så utrolig uinteressant, det som ikke har noe med PC-en å gjøre. Jeg mener, det er jo ikke lenger en del av nerderommet, når det ikke har noen nerdeobjekter i/på/ved seg. Heh, skjønte dere den setningen? :p

Og er jeg ute på dypt vann nå? *ro av alle krefter (egentlig ikke)*

Edit: Jævla typos.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...