Celinas Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 jente på 22 år, jeg har i mange år slitt med oppblåst mage, magesmerter og diare . jeg er nå gravid i uke 6 og jeg har vanvittig mye luft jeg ikke får ut . veldig ubehagelig og dette er veldig frustrerende. jeg våkner på natta får ikke sove fordi luften kommer seg ikke ut dette er ikke noe godt. jeg spiser sunt . grønnsaker frukt bær frø. fisk kylling o.l jeg spiser lite sukker . spiser ikke meieriprodukter. jeg prøvde uten gluten en periode men hjalp ikke det heller . cøliaki testet jeg for et par år siden . den var negativ. Lurer rett og slett om jeg skal gå til legekontoret og be dem ta flere blodprøver. matintoleranse , laktoseintoleranse, fruksukker lignende. Dette er utrolig vanskelig . Noen gode råd? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Gå til lege. Endret 14. august 2011 av Langdon 1 Lenke til kommentar
Celinas Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 skal til legekontoret imorgen tidlig ! de tar deg aldri seriøst om du ringer føler jeg . spesielt ikke om det er noe du har hatt i mange år ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå