Carina Hedegaard Frey Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg ser deg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Praktfult bilde av øglen, syntes dette er en fin komposisjon, som du selv sier så er det jo mulig å kutte i h. side men det er også kansje en smaksak. Syntes bildet ditt ble flott. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Veldig skarp og fin denne! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Utrolig så mange flotte bilder det er her på digit i dag. Supert bilde fra deg også Carina. Det er muligens en tanke hardt lys for den svarte bakgrunnen du har valgt, men det går mer på presentasjon enn bilde. Synes du leverer et levende flott bilde med komposisjonen din:) Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott bilde som kler tomrommet på høyre side Bra komponert dette! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Pent komponert og et praktfullt bilde. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Carina. Billede: "Jeg ser deg" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fin macro med god skarhed på objektet. God kontakt med modellen. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt ubalance (midtstilt) i kompositionen, som til dels opvejes af de øvrige elementer i billedet. Den uskarpe lyse del i venstre side stjæler nogen opmærksomhed. Baggrund noget urolig. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Dæmpe lyset på den lyse del og på baggrunden. Ville forsøge med crop i venstre side. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fin macro med øjenkontakt Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 3 Håndtering af teknik 3 Personlig subjektiv vurdering 3 Samlet score 1 Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Synes bilde og komposisjon er fin. Hodet og treet i forgrunnen danner to diagonale linjer som fungerer godt i billedflaten. Men det er i lyseste laget, øglehodet og særlig treet nede til venstre. Ved hjelp av Shadow /Highlight, og Brightness/Contrast burde det la seg gjøre å forbedre lys og skyggeutfordringene i et bilderedigeringsprogram Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et velkomponert bilde, Carina - som er skarpt og har gode farger. Det lyse feltet under øglen synes jeg ødelegger såpass mye i og med at det kjemper om oppmerksomheten at jeg ikke kunne gi bedre enn terningkast 3. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Disse øglene er noen veldig flott fotomotiver. Her har du i tillegg flott blendervalg med fokus på rett sted, fine omgivelser som både fargemessig og i tekstur passer til motivet. Komposisjonen er veldig god. Eneste lille pirk er litt hardt lys. Det blir 5. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Tusen takk for flotte og mange konstruktive tilbakemeldinger Veldig flott at noen tar seg tid til å skrive sin ærlige mening! I tillegg er det supert med tips til forbedring! Det har jeg fått mye av. Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg