Jane Bjerkli Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Øl, sol, og sommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dette liker jeg godt, både bilde og det du har tatt bilde av..........He he ....nå ble jeg tørst. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 du verden så velkomponert dette var. flotte farger , kjenner varmen i lufta og ikke minst smaken av innholdet Nei dette var bra du. ikke den minste lensflare og se heller... et scoop for bryggeriene dette Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En flott og forfriskende komposisjon, herlige farger, fint bidrag. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott komposisjon på denne Jane! Både farger, klarhet, og solstrålene funker bra her, er ikke så veldig glad i øl egentlig, men av bildet ditt, fikk jeg jammen lyst på likevel Synes glasset slutter litt brått i bunnen her, men ser at kuttingen kan funke som den er her også Bra jobba! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Husker dette bilde Jane, knallbra! Har ikke mer å si, alle med øyne ser jo at dette er helt knall i farger og komp:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Om det ikke er dagens mest velkomponerte, så er det i hvert fall dagens mest fristende Likte dette Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tusen takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Jane. Billede: "Øl, sol, og sommer" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fint stemningsskabende (og tørst) billede med god teknik farver, skarphed. God håndtering af solen. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt ubalance i kompositionen set med mine øjne - grundet den høje himmel - trækker øjnene lidt væk fra glasset og svækker udtrykket her. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Ville forslå et crop foroven - ca. midt i den øverste sky. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint frisk og dejligt billede - når vi nu godt kan lide en øl :-) Omsat til Digit score: 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 4 Komposition 5 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 5 Samlet score Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Jane. Billede: "Øl, sol, og sommer" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fint stemningsskabende (og tørst) billede med god teknik farver, skarphed. God håndtering af solen. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt ubalance i kompositionen set med mine øjne - grundet den høje himmel - trækker øjnene lidt væk fra glasset og svækker udtrykket her. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Ville forslå et crop foroven - ca. midt i den øverste sky. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint frisk og dejligt billede - når vi nu godt kan lide en øl :-) Omsat til Digit score: 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 4 Komposition 5 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 5 Samlet score Ojsan! Det er hva jeg kaller en skikkelig tilbakemelding! Tusen takk for at du tok deg tid til det. Setter jeg stor pris på. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et lekkert tørste-framkallende bilde. Fint med solkors både på himmel og i glass. Får håpe sommeren byr på flere varme dager, når bare dette regnet får gitt seg. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dette ble lekkert. Topp komp og lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg