Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Har studentene begynt med prosjektene sine allerede?

Virker som en fisketråd for studie av mennesklig adferd.

 

Jeg begynner ikke før mandag, men av personlig interesse, skulle jeg gjerne hørt at trådstarter går for gull.

 

 

Er faktisk helt enig. Ble jo nesten spennende det her.

Spennende?? Fant nettopp tråden og henger meg på som en fisk på fiskekroken!

Her må det skje noe snart :thumbup:

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må det skje noe snart :thumbup:

Som at trådstarter prøver seg, mislykkes, dama forteller det til faren, og nok et far og sønn-forhold er ødelagt?

Det er en av det dårlige tingene som kan skje! Om det skjer har han lært noe, men det var ikke den tanken jeg ville fram til. Tenkte mer på om han klarer å komme seg over henne.

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar

Her må det skje noe snart :thumbup:

Som at trådstarter prøver seg, mislykkes, dama forteller det til faren, og nok et far og sønn-forhold er ødelagt?

 

Som at trådstarter prøver seg, lykkes, faren får ikke vite noe som helst, og det hele ligner en amerikansk såpeopera.

 

Det du snakker om er det verste som kan skje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan komme med en liten oppdatering:

 

Var ute med gutta igår, og feiret den siste dagen før skolestart. Endte opp med at jeg drakk noe, ble bare brisen ikke full. Så ble jeg hentet av stemoren min. Dum nok som jeg var, så begynte jeg å flørte litt. Og nå er jeg sikker på at det var gjensidig, for da vi kom hjem ble litt beføling osv. Men vi kom begge frem til at dette var noe vi absolutt ikke burde gjøre. Siden det ville vært utroskap og vi ville såret en vi begge er glad i. Gikk deretter og la meg, etter at jeg runka for å få ut litt frustrasjon og hormoner.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Eg har sagt det før, som far som sønn er tydligvis gjensidige begge veier :hmm:

Lenke til kommentar

Kan komme med en liten oppdatering:

 

Var ute med gutta igår, og feiret den siste dagen før skolestart. Endte opp med at jeg drakk noe, ble bare brisen ikke full. Så ble jeg hentet av stemoren min. Dum nok som jeg var, så begynte jeg å flørte litt. Og nå er jeg sikker på at det var gjensidig, for da vi kom hjem ble litt beføling osv. Men vi kom begge frem til at dette var noe vi absolutt ikke burde gjøre. Siden det ville vært utroskap og vi ville såret en vi begge er glad i. Gikk deretter og la meg, etter at jeg runka for å få ut litt frustrasjon og hormoner.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Hahahah! Mener fremdeles at du burde holde deg unna. Men som noen sa tidligere: av egen interesse syns jeg du skal kjøre på. :!:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du har ett poeng der. Men hva hvis hun får så dårlig samvittighet at hun forteller han om det? Og kanskje jeg også får dårlig samvittighet? Uansett så kommer det til å bli litt sånn klein stemning ogsånn mellom oss, siden vi har hatt sex/har sex jevnlig, bak hans rygg. Igjen som jeg jeg presiserer i trådtittelen, så er jeg ikke bare ute etter et ligg siden jeg finner henne attraktiv, men jeg er forelsket. Og da tror jeg bare at å ligge med henne, og vite at hun vil også vil ligge med meg, bare kommer til å forverre hele situasjonen.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

Hun er ikke moren din, men hun er jo i posisjon til å være det. Bare glemt det TS, legg alt det der fra deg. Ting kommer til å bli så utrolig flaut og ødelagt når faren deres fersker dere. Da har du ikke bare kjørt forholdet hans i grøfta, men også ditt eget til han.

 

Jeg tviler på at du har gjort sånn veldig iherdig innsats for å prøve å komme over henne. Det finnes tusenvis av jenter der ute, kompassnåla di peker ikke bare på en ;)

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at det kunne vært intressant å vist litt om hva hun mener om dette. Hun må jo ha gjort seg noen tanker hun også. Siden at hun jo i og for seg faktisk er utro mot den mannen hun er sammen med.

Har du spurt henne om hva hun tenker da?

 

Det med at han kan finne seg en annen jente, går selvfølgelig an, MEN det kan bli litt dumt hvis han bare tenker på stemoren sin.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Jeg har nå lest igjennom hver eneste post i hele tråden.

Må si jeg blir sjokkert over hva folk skriver.

 

Det meste jeg har på hjertet har blitt nevnt av de som er seriøse.

 

Men det er noe som fortjener å bli nevnt enda en gang;

Hun er ikke moren din, men hun er jo i posisjon til å være det. Bare glemt det TS, legg alt det der fra deg. Ting kommer til å bli så utrolig flaut og ødelagt når faren deres fersker dere. Da har du ikke bare kjørt forholdet hans i grøfta, men også ditt eget til han.

 

Jeg tviler på at du har gjort sånn veldig iherdig innsats for å prøve å komme over henne. Det finnes tusenvis av jenter der ute, kompassnåla di peker ikke bare på en ;)

Nøkkelordet; NÅR. Det vil skje at han finner ut av det, DERSOM du går over streken.

 

Livet er urettferdig, og det er kjipt å gi slipp på noen du har så lyst til å utvikle et forhold med, men denne gangen ser jeg ingen annen utvei om du ikke vil rote til alt, og sannsynligvis ødelegge far/sønn forholdet for alltid.

 

Chin up! Dette kommer du over! :)

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom denne tråden, så vill jeg bare si, HÆRREGID for noen kommentarer folk slenger i fra seg... mn OT

 

Selvfølgelig hadde det sikkert vert digg å pløyd over stemora di, men som sagt mange ganger før, hær tror jeg du må la det ligge..

 

Vill du virkelig ødelegge et far og sønn forhold mellom deg og din far? 17 år med oppbygging av fohold så rett i dass? en hvis faren din ikke har like bra drag lengre?

Tenkt deg til situasjonen selv at det var din far som hadde tatt dama di?

 

Husk du skal sikkert flytte ut engang og da vill du garantert ha hjelp av far, ikke at jeg sier at hvis du klarer å flytte selv så go for it, men han er FAREN DIN som sagt maaange ganger før... Du vill ikke ødelegge noe mellom dere, sier jeg bare!

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest igjennom hver eneste post i hele tråden.

Må si jeg blir sjokkert over hva folk skriver.

 

Det meste jeg har på hjertet har blitt nevnt av de som er seriøse.

 

Men det er noe som fortjener å bli nevnt enda en gang;

 

Hun er ikke moren din, men hun er jo i posisjon til å være det. Bare glemt det TS, legg alt det der fra deg. Ting kommer til å bli så utrolig flaut og ødelagt når faren deres fersker dere. Da har du ikke bare kjørt forholdet hans i grøfta, men også ditt eget til han.

 

Jeg tviler på at du har gjort sånn veldig iherdig innsats for å prøve å komme over henne. Det finnes tusenvis av jenter der ute, kompassnåla di peker ikke bare på en ;)

 

Nøkkelordet; NÅR. Det vil skje at han finner ut av det, DERSOM du går over streken.

 

Livet er urettferdig, og det er kjipt å gi slipp på noen du har så lyst til å utvikle et forhold med, men denne gangen ser jeg ingen annen utvei om du ikke vil rote til alt, og sannsynligvis ødelegge far/sønn forholdet for alltid.

 

Chin up! Dette kommer du over! :)

 

Jeg velger å skrive "når" fordi et slikt forhold umulig kan ha noe langt liv. Både fordi det faktum at han bor med faren øker sjansene betydelig, men også fordi en veldig spessiell situasjon vil oppstå mellom de to (TS og dama) og hvem vet; kanskje en av de får dårlig samvittighet og sprekker?

 

Det vil aldri fungere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...