Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah - forbudt kjærlighet. Vet om en som naila vertsmora mens han var utplassert. Hun var vel mellom 25 og 35, og usedvanlig milf.

 

Gikk bra.

 

Hvis du virkelig er så gira på henne får du vel bare slå til en gang faren din er utenbys. Skyld på puberteten.

 

Funka det for dem :D? Var hun stemora hans?

 

Og til dere som minner meg på hvor munnen hennes har vært, kommer kanskje ikke fra riktig munn, men: Voks opp! Kom med litt bedre argumenter enn at faren min har hatt sex eller klina med henne. Skjønner ikke hvorfor det skal være noe problem

 

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, funka fett. Hun var ikke stemoren hans, men enkelte vertsfamilier blir man jo så godt kjent med at de nesten blir som steforeldre. I dette tilfellet en særdeles intim relasjon.

 

Med vertsfamilie, mener du da at han var på språkreise eller var utvekslingstudent? Var hun vertinnen i et forhold, gift, samboer eller noe sånt :p?

 

Det er helt riktig. Hun pusser jo sikkert tennene sine.

 

Akkurat det jeg også tenker. Hun vasker seg vel både her oppe og nede, tror ikke at faren min var hennes første heller...

 

Huff nei kan ikke tenke sånn.. Jeg må ikke ligge med henne. Skal jeg følge hjerte (pikken) mitt eller hjernen min. Svært frustrerende :no:

 

 

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

Huff nei kan ikke tenke sånn.. Jeg må ikke ligge med henne. Skal jeg følge hjerte (pikken) mitt eller hjernen min. Svært frustrerende :no:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde gjort det selv og det er umoralsk, uetisk og galt. Derimot har jeg aldri hørt om en slik situasjon før, så for spenningens skyld vil jeg be deg om å ta sjansen.

Lenke til kommentar

Jada, funka fett. Hun var ikke stemoren hans, men enkelte vertsfamilier blir man jo så godt kjent med at de nesten blir som steforeldre. I dette tilfellet en særdeles intim relasjon.

 

Med vertsfamilie, mener du da at han var på språkreise eller var utvekslingstudent? Var hun vertinnen i et forhold, gift, samboer eller noe sånt :p?

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Utveksling under hele vg2 i England. Hun var ikke gift, men hun hadde barn og hvis jeg husker rett, samboer. Sketchy.

Lenke til kommentar

Det er vel du som bør vokse opp! 17 åring som er hypp på dama til faren. Kroppen din er jo full av hormoner og følelser. Hvorfor skulle du ikke klare å la henne være? Se for deg søndagsfrokosten etterpå, hvis du trår over streken.

 

Har du i det hele tatt vurdert hvorfor hun er så snill med deg? Mange jenter i tyveårsalderen er flørtende, selv om de har kjæreste. Hun vil vel bare du skal like henne, fordi hun er sammen med faren din. Da må du ikke mistolke signalene hun sender.

Lenke til kommentar

Derfor jeg sa at det kanskje ikke kom fra riktig munn, at jeg som er forelsket i min egen stemor, pluss at jeg er en umoden 17 åring forteller deg å vokse opp. Men argumentene du kom med nå var bedre. Jeg får tenke gjennom det hele en gang til.

Får bare håpe det beste og at jeg gjennomgår denne prøvelsen(^^) som jeg nå står over :cool:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, funka fett. Hun var ikke stemoren hans, men enkelte vertsfamilier blir man jo så godt kjent med at de nesten blir som steforeldre. I dette tilfellet en særdeles intim relasjon.

 

Med vertsfamilie, mener du da at han var på språkreise eller var utvekslingstudent? Var hun vertinnen i et forhold, gift, samboer eller noe sånt :p?

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Utveksling under hele vg2 i England. Hun var ikke gift, men hun hadde barn og hvis jeg husker rett, samboer. Sketchy.

 

Tell me more, tell me more!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, funka fett. Hun var ikke stemoren hans, men enkelte vertsfamilier blir man jo så godt kjent med at de nesten blir som steforeldre. I dette tilfellet en særdeles intim relasjon.

 

Med vertsfamilie, mener du da at han var på språkreise eller var utvekslingstudent? Var hun vertinnen i et forhold, gift, samboer eller noe sånt :p?

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Utveksling under hele vg2 i England. Hun var ikke gift, men hun hadde barn og hvis jeg husker rett, samboer. Sketchy.

 

Tell me more, tell me more!

Did you get very far?

 

Tell me more, tell me more!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor idiotisk går det an å bli egentlig? Trådstarter bør ikke og skal ikke gjøre noe med jenta. Hvis du går over streken eller nærmer deg streken, så kan du kanskje få deg en overaskelse som du ikke vil ha.

 

Dere som driver å sier at han skal gå for gull og feie over jenta, vil dere at han skal få bråk eller? Hvis han gjør slik som alle fornuftige som har skrevet i tråden, så vil ikke bråk bli noe tema. Ja. Hvis ikke jenta legger opp til det selv da, men det får vi da håpe at hun ikke gjør.

Lenke til kommentar

Har studentene begynt med prosjektene sine allerede?

Virker som en fisketråd for studie av mennesklig adferd.

 

Jeg begynner ikke før mandag, men av personlig interesse, skulle jeg gjerne hørt at trådstarter går for gull.

 

 

Er faktisk helt enig. Ble jo nesten spennende det her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...