Konto brukes ikke Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Blir vel litt av det samme som når noen gjør seg 'vanskelig' og uoppnåelig, blir litt mer tenning på de enn de som stiller opp med en gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ja hun er rimelig digg og sexy, det syntes jeg fra første gang jeg fikk se på bilder av henne og møte henne. Men nå synes jeg rett og slett hun er vakker, både innvendig og utvendig. Ja jeg er syk i hodet mitt, men det er naturlig, jeg kan ikke akkurat velge hvem jeg skal forelske meg i heller. Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Du er ikke så langt fra å bli myndig. Flytt når du fyller 18? Hjelper kanskje å glemme henne hvis du slipper å se henne hver dag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Flytt når du er 18 og ta henne med deg. Hvis du nå tenkte "Nei, det kan jeg ikke gjøre", da får du legge ideen og følelsene dine på hylla. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nie Skrevet 15. august 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 For noen holdninger som viser seg på dette forumet. Når noen er hypp på dama til bestekompisen handler trådene stort sett om at hun er utenfor rekkevidde, og ikke noe man rører. Man stjeler ikke dama til bestekompisen, og man går ikke bak ryggen på bestekompisen. Nå er det farens dame det er snakk om, og holdningene i tråden er "hit it"? Wow. Bare wow. Og trådstarter spør nå virkelig om hjelp til hvordan han skal bli kvitt dette, og om han bør snakke om det med noen. Mitt svar til TS blir nei, jeg kan ikke se at det skal hjelpe å si til faren at dama hans tenner deg. Og jeg tror nok det beste du får ut av å snakke med noen av dem om det er konstant pinlig stemning hjemme. Ikke mat forelskelsen din. Ikke fantaser med vilje, noen dagdrømmer er ikke alltid til å unngå, men ikke sett deg ned for å fantasere om henne og runke. Fortsett med å leve normalt, ikke fokuser på at hun tenner deg. Det går nok over in the end. Og slutt med flørtingen. 22 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 http://www.answerbag.com/q_view/2426678 dette burde svare på alle dine spørsmål Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Hit it! Hvis hun er så hot. har du ikke noe å komme med som ikke er på jordet, så vil jeg anbefale at du for alle parter i denne saken ikke kommenterer i det hele tatt. jeg håper du er klar over hvilken skade en slik idiotisk kommentar kan ha... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 har du ikke noe å komme med som ikke er på jordet, så vil jeg anbefale at du for alle parter i denne saken ikke kommenterer i det hele tatt. jeg håper du er klar over hvilken skade en slik idiotisk kommentar kan ha... Han har nok skjønt at det ikke er så lurt. Men kan godt si noe annet. TS, IKKE GJØR NOE!!! Fingre av fatet, om du gjør noe kan det få kjipe konsekvenser for alle parter. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er faktisk temmelig logisk at kroppen din liker henne. Du deler mye av genene til faren din, og av denne grunn er det ganske stor sjanse for at kroppen din liker samme type som faren din. Med andre ord, dere vil begge ha like gener! Det verste er at dersom dere er forholdsvis like er det også en viss sjanse for at hun er/blir tiltrukket av deg! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er faktisk temmelig logisk at kroppen din liker henne. Du deler mye av genene til faren din, og av denne grunn er det ganske stor sjanse for at kroppen din liker samme type som faren din. Med andre ord, dere vil begge ha like gener! Det verste er at dersom dere er forholdsvis like er det også en viss sjanse for at hun er/blir tiltrukket av deg! Har hørt noe lignende før. Kan du bare sende en link, eller kilde når det gjelder akkurat det? Prøvde å google det opp, alt jeg fant frem var at p-piller hinder en luktesans sånn at kvinner ikke kan lukte seg frem til den perfekte mann... Men mener å ha lest at man blir forelsket i andre, siden det er hva genene dine foretrekker. Og at noen også ofte blir sammen med personer som ligner på moren sin. Dette er jeg bare nysjerrig på. ------------- Leste denne ja: http://www.answerbag.../q_view/2426678 Kan jo alltids prøve ^^ Vet at jeg må holde fingrene av fatet. Har snart klart det i et halvt år, men det gjør meg bare enda mer gal. Jeg må slutte å tenke på henne, og kanskje runke når jeg tenker på henne. Men allikevel, så er det noe som sier at jeg må prøve meg på henne. Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 jeg har en siste ting og si. runking kan redde live ditt ,bro 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort. Vi ser fram til å høre mer om hvordan ting går senere. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort. Kan man si det samme hvis man liker dama til kompisen, som en annen bruker nevnte tidligere? 2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg tror ikke helt på Zarac i dette tilfellet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er alltid bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Det er ikke nødvendigvis bedre for alle parter, men man letter sin egen frustrasjon, for man slipper å lure på "hva hvis, om jeg hadde", osv. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Men allikevel, så er det noe som sier at jeg må prøve meg på henne. Nei nei nei nei. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er alltid bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Det er ikke nødvendigvis bedre for alle parter, men man letter sin egen frustrasjon, for man slipper å lure på "hva hvis, om jeg hadde", osv. Så hvis du faller for kjæresten til din beste kompis vil du prøve deg på henne og risikere å miste to venner, bare for å slippe å tenke «hva hvis, om jeg hadde», og for å lette din egen frustrasjon? Jaja, noen av oss må jo være egoister. 1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 1. Nei, du prøver deg ikke på dama til faren din. 2. Du kan tenke over hvor munnen hennes sannsynligvis har vært, og tenke over om du fortsatt ønsker å kysse henne. Mitt råd er at du holder deg langt unna dama til faren din. Det vil ALDRI føre noe bra med seg. 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det er alltid bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Det er ikke nødvendigvis bedre for alle parter, men man letter sin egen frustrasjon, for man slipper å lure på "hva hvis, om jeg hadde", osv. Så hvis du faller for kjæresten til din beste kompis vil du prøve deg på henne og risikere å miste to venner, bare for å slippe å tenke «hva hvis, om jeg hadde», og for å lette din egen frustrasjon? Jaja, noen av oss må jo være egoister. Alle er egoister. Alt du gjør, gjør du for å fôre din egen egoisme, direkte eller indirekte. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Alle er egoister. Alt du gjør, gjør du for å fôre din egen egoisme, direkte eller indirekte. Riktig, men det burde være noe som sier stopp når det er snakk om kjæresten til din beste venn. Eller kjæresten til faren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg