Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Gud hjælpe meg, jeg er glad jeg IKKE er i dine sko. Altså. Du vet jo virkelig ikke om denne jenta er ærlig eller ikke. Hun kan jo tross alt si til faren din at det var ufrivillig fra hennes side. Uannsett hvordan dette blir, og faren din får mistanke om noe, så vil nok ditt forhold til din far være over. Så om det lureste er å fortelle han det selv eller at han finner det ut på egenhånd, vet jeg ikke.

Jeg kan vel forsåvidt skjønne at det kan være litt vanskelig, hvis begge to liker hverandre. Men en ting: Ville dere funnet på dette i edru tilstand?

 

Du skal tenke over hvordan det kommer til å bli når din far kommer hjem. Hvordan skal du oppføre deg mot henne da? Hvis dere har holdt på å styra med sex og befølig av hverandre, så kan det bli en kinki situasjon og være sammen i samme hus som henne, men da kan du ikke røre henne. Du kan vel heller ikke gi henne noe særlig komplimenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Oppdatering trengs!

 

Hva skal jeg si? Jeg har rett og slett driti meg ut, og faren min kommer hjem på mandag :ermm:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Ehrm.. Litt mer info :)?

Lenke til kommentar

Så ille kan nå det ikke være? Nåda, har hun blitt gravid så er du nok sinnssykt ille ute... Ikke akkurat noe man sier til Far sin :

Du fattern , jeg tror jeg har gjort stemor gravid jeg...

 

Innen en eventuell graviditet blir synlig, vil det ikke på noen måte fremgå at det ikke er hans barn. (Forutsatt at de har et sexliv.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja. Sånn er det. Det er du som har satt deg oppi denne situasjonen. Så hvordan du skal løse dette er heldigvis IKKE vårt problem.

Men en ting jeg lurer litt på hvordan tror du dette blir fremover? Hvordan kommer du og hun til å være når han kommer hjem? Vet du f. eks når han kommer hjem da tenker jeg på klokka, slik at han ikke tar dere på fersken i å f. eks kline eller noe i den duren.

 

Jeg tror nok du skal få deg en case når din far kommer hjem, og oppføre deg som normalt og som ingenting har skjedd.

 

Hva sier du/dere hvis han spør om hva dere har gjort mens han har vært borte da?

Nå regner jeg med at dere kommer til å juge så det render av dere. Men selvfølgelig med dårlig samitet. Men allikevel liksom.

Lenke til kommentar

Jeg har skummet igjennom tråden, interessant lesestoff.

 

Faren din burde ikke være overasket om har får vite hva som har skjedd, det er temmelig sterke instinkter du prøver å undertrykke. Jeg syntes du har gjort en stor innsats. Du er ikke Vulcan men menneske.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Interessant tråd må jeg si. Men jo lenger det går uten at TS oppdaterer oss, jo mer tror jeg at det er et troll...

 

Skjønner ikke het hva jeg skal si videre.. Jeg kom med råd til hva jeg burde gjøre, jeg/vi gjorde noe jeg tydligvis ikke burde gjort. Men gjort er gjort.. Blir litt rart når faren min og henne er sammen nå. Blir både sjalu og litt lettet på en gang. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Ble litt kleint i de første dagene etter at vi gjorde det, men føler ingen pinlig stemning nå lenger.

 

Tror ikke at jeg skal dra det videre, det hører til i fortiden, og selv om jeg skulle ønske det; så er det ikke en del av fremtiden.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...