Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Ja jeg vet jeg er en jææævla svær idiot! Hun hadde vært hos noen venninner og tydeligvis fått seg mye rødvin, og jeg hadde vært på fest og fått i meg noe øl og vodka. Det endte opp med at vi hadde oralsex og onanerte hverandre da vi møtte hverandre da vi kom hjem(dette var på lørdag) og vi hadde også snakket ut om følelsene med hverandre på torsdag. Hun er også tydligvis forelsket, samtidig som hun også er utrolig glad i faren min, lei situasjon for begge oss to. Nå har jeg virkelig rota det til, hva skal jeg gjøre nå? Føler meg så skitten og slem vet ikke om jeg skal gråte enten om det gjelder at det er synd på meg selv, eller det faktum at jeg har bedratt min egen far :cry:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

 

Selv om jeg føler du bare tuller og ler bak skjermen som ei lita jente så svarer jeg for det.

 

Enten forsett med å knull henne til dere blir tatt, eller drit i det og lat som ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selv om jeg føler du bare tuller og ler bak skjermen som ei lita jente så svarer jeg for det.

 

Enten forsett med å knull henne til dere blir tatt, eller drit i det og lat som ingenting.

 

Ja du får da bare tro det. Det var rett og slett herlig, men jeg vet bare ikke om jeg kan fortsette med det. Fy faen, føler meg som verdens verste person.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, nå har jeg spist opp :p (om nom, btw)

 

Har dere snakket sammen etter dette? Og hva føler du nå? Har du mer lyst på henne nå enn før?

 

Følte du på noe tidspunkt, mens dere hadde sex, at dette er feil, eller at du ikke ville gjøre det?

 

Det har blitt litt sånn.. kleint etterpå. Jeg føler meg som sagt råtten, men det var deilig, det var rett og slett fantastisk. Og ja jeg har fortsatt lyst på henne!

 

Følte ikke at det var feil da jeg holdt på. Var først dagen derpå at jeg forsto alvoret i det vi hadde gjort..

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er veldig for at man skal følge hjertet, men i denne situasjonen er det ikke helt lett.

 

Jeg tenker litt sånn; dersom det ble slutt med hu og faren din, ville dere noen gang utviklet noe sammen?

 

Jeg også, men denne saken er noe helt spesielt som sagt. Og når hormoner og alkohol er i bildet så kan det fort gå galt, som det har gjort.

 

Ja vi kunne ha utviklet noe sammen. Men hvis jeg ikke husker feil så var det en her som sa at det er umoralsk å bli sammen med henne hvis det blir slutt mellom dem. Vet heller ikke hvordan faren min eller resten av familien min ville reagert hvis det hadde skjedd.

 

Får en følelse av at du bare har lagt på det siste for å gi folket det de tydeligvis ønsket. Jeg tror du troller. Pic or it didn't happen.

 

Tror du jeg tar bilde av at jeg har oralsex i fylla? Nå vet ikke jeg helt hva slags sex du pleier å ha, men når jeg gjør det fokuserer jeg på det deilige og driter i å dra frem et kamera

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Akkurat det jeg mente. Kunne du noen gang ha startet noe med henne, med tanke på familien din? Hvis du ikke ser for deg at det ville fungert, så foreslår jeg at du tenker på det. Det vil hjelpe deg med å komme over følelsene. Ja, det vil ta tid, men man kan i alle fall ikke "mate" følelsene, slik du gjør nå.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg tror så mye på historien din lenger. :roll:

 

Tror du ikke på den fordi jeg ikke tar bilde mens jeg får meg med damen jeg er forelsket i? Uansett hvis dere tror at jeg er et troll, bare ikke les denne tråden. Jeg er et ekte menneske med ekte problemer. Jeg vil helst snakke med problemet mitt på en seriøs og saklig måte.

 

Akkurat det jeg mente. Kunne du noen gang ha startet noe med henne, med tanke på familien din? Hvis du ikke ser for deg at det ville fungert, så foreslår jeg at du tenker på det. Det vil hjelpe deg med å komme over følelsene. Ja, det vil ta tid, men man kan i alle fall ikke "mate" følelsene, slik du gjør nå.

 

Men igjen, hvorfor skal andre være i veien for min kjærlighet? Kan ikke bare si noe annet enn at jeg er en idiot...

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på det fordi jeg finner situasjonen du beskriver å være høyst usannsynlig.

 

Kunne ikke vært mer enig, jeg gjør det samme som TS av og til.

Drømmer meg bort, plutselig er jeg med penthouse pets, eller så har jeg tatt over for Hugh Hefner.

Men holder meg borte fra å dele mine søte våte drømmer med noen andre.

 

Hva var det du gjorde akkurat nå?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på det fordi jeg finner situasjonen du beskriver å være høyst usannsynlig.

 

Kunne ikke vært mer enig, jeg gjør det samme som TS av og til.

Drømmer meg bort, plutselig er jeg med penthouse pets, eller så har jeg tatt over for Hugh Hefner.

Men holder meg borte fra å dele mine søte våte drømmer med noen andre.

 

Hva var det du gjorde akkurat nå?

http://www.youtube.com/watch?v=g6GuEswXOXo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt boner alert på det ene innlegget der.

 

Edit: For å være litt ærlig her da. Kjipt at det skjedde, og det er sikkert en smule umoralsk av deg. Men gjort er gjort, ikke noe du kan gjøre med det nå og kan tenke meg det var ganske amazing. Kan ikke se for meg at faren din og denne jenta hadde det mest utrolige forholdet, tror det er mer sannsynlig at han er mer opptatt av "DAT ASS" enn selve jenta. Du burde likevel aldri nevne dette til faren din. Hun burde slå opp med han, og jeg tviler på at han kommer til å ta det for hardt egentlig. At han etterlater en 17åring og en 24 åring til å bo sammen i en leilighet alene i 2 uker virker nå en smule underlig og det virker som dere er på et mer likt plan enn han er med ho (Dere er begge ute å farter, fester og har det gøy). Hvis du hadde vært 18 så hadde dere passet mye bedre til å være sammen, enn henne og en mann oppi 40.

 

Så det beste hadde nok vært om hun bare gjorde det slutt med faren, så kan dere fortsette å chille litt sammen hvis dere vil det.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...