Lituch Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hei, Jeg har et problem med min Inteno X5668B router. Og lurer på om noen andre har hatt lignende problem. Problemet er at jeg ikke får kontakt med routeren (prøvd kabel og trådløst) og dermed ikke internett. Har hatt mye problemer med det tilkobling med trådløst, men da trekker jeg ut strømmen og venter noen minutter før jeg putter dem inn igjen og da fungerer det. Men det går ikke denne gangen. Det er ingen kontakt overhodet. Den fungerte før i dag. Satt så å film på viaplay.no og plutselig konka alt ut. Noen som vet? Routern er kansje ødelagt? Mvh, Lituch Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Trur ikke det for jeg har til tider sammee problem som deg og har samme router Jeg begynner og bli litt lei , men en kamerat av meg gikk inn på routeren via nette og fiksa noe greier har ikke fått noe problem etter det du får bare den oransje trekanten ikkesant ? Kan høre med han hva han gjorde Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Trur ikke det for jeg har til tider sammee problem som deg og har samme router Jeg begynner og bli litt lei , men en kamerat av meg gikk inn på routeren via nette og fiksa noe greier har ikke fått noe problem etter det du får bare den oransje trekanten ikkesant ? Kan høre med han hva han gjorde Hei takk for svar. Tror ikke det er samme problem som jeg har. Jeg kommer ikke inn på routeren i det hele tatt. Er akkurat som jeg ikke har koblet til kabelen. :/ Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er et par andre jeg kjenner som også sliter med denne routern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå