SineTwo Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Ja folkens, biltema skuffer nok aldri Nå har de fått seg fet divx pakke! (Som jeg forøvrig har tatt bilde av) Enjoy Biltemas DIVX-Pakke! Lenke til kommentar
bert Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Hei Tøft!!! Spørsmålet er vel egentlig, står det biltema på dem også? Som med alt annet de selger Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 har bygd meg surround av de høytalerne de har til 150 kr paret. funker fint, men hadde ikke hørtes særlig bra ut uten min boomblaster. uansett biltema er morro, tipper de er den norske varianten av radioshack on noen år. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Ja folkens, biltema skuffer nok aldri Nå har de fått seg fet divx pakke! (Som jeg forøvrig har tatt bilde av) Enjoy Biltemas DIVX-Pakke! Var dette en nyhet? Den står i katalogen som er omtrent et halvt år gammel, og jeg tror den stod i forrige også.... Penere bilde finnes på Biltemas sider. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Nå er ikke jeg den mest biltemafikserte personen på forumet, men jeg og flere syntes det både artig og nytt Har faktisk brukt en slik løsning selv, bare med svideo istedet slik composite kabel Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Eg visste at Biltema hadde alt, men at dei hadde "DivX-pakke", det visste eg ikkje Min "DivX-pakke" Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 jess biltema rulerr,de har jo hatt divx pakka over et år. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 jess biltema rulerr,de har jo hatt divx pakka over et år. mmm =) Har den DivX pakka på 10meter selv... Fonker den Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 4. august 2003 Rapporter Del Skrevet 4. august 2003 Er jo ikke noe særlig nytt da, divx er jo kommet på dvd spillere og blir bare mere brukt, og jeg tenker ikke på å kopiere dvd filmer, men å bruke divx codec på sin egne filmer man har tatt opp. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 ...og jeg tenker ikke på å kopiere dvd filmer, men å bruke divx codec på sin egne filmer man har tatt opp. Ja, selvfølgelig tenker du slik... Neida, det er selvfølgelig billigere, ivertfall ennå, og lagre videominner fra barndommen i divX på cd enn i DVD format (er det MPEG 2 det heter?) på DVD-plater... Men, om ikke lenge, så blir vel DVD-plater like rimelige som CD-plater (omtrendt) Ellers har Biltema et bra salgs-gimmic ved å kalle det divX-pakke, har de en egen DVD-pakke med S-video kabel også da eller? Selv bruker jeg s-video kabel (selvfølgelig) - en 5 meters. Lenke til kommentar
hart Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 har bygd meg surround av de høytalerne de har til 150 kr paret.funker fint, men hadde ikke hørtes særlig bra ut uten min boomblaster. uansett biltema er morro, tipper de er den norske varianten av radioshack on noen år. Biltema er svenskt? He he.. husker for noen år tilbake da biltema faktisk solgte bildeler og bilrekvisita, ikke espressomaskiner, telt og hagelykter. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 jess biltema rulerr,de har jo hatt divx pakka over et år. mmm =) Har den DivX pakka på 10meter selv... Fonker den Ahhh... Jeg har alltid lurt på hvordan jeg skal lage, og få sett på DivX.... Så ALT jeg trenger, ligger i den pakka. Jøss... Også så billig da. Og jeg som kjøpte PC akkurat... Hadde jeg vist dette, hadde jeg heller kjøpt den pakka fra Biltema. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 Feiltema ! Dessuten, når de solgte bildeler var disse stort sett i elendig kvalitet. Hvem pokker kjøper fendere til båten når det står "Biltema" på de med store skjeve bokstaver ? Hadde de sluttet og merke alt med Biltema hadde salget økt betraktelig.......... Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 Biltema.... Synes Biltema er et bra alternativ til små dyre butikker. Men, Jeg klarer ikke terninger og brilleholdere i ekte plast med store flotte BLITEMA bakstaver (fendere også!!) Nå er det bare det at de aller fleste av oss ikke er veldig opptatt av design, fargevalg og kvalitet.. De fleste tenker Ahhhh SÅ BILLI !! Og er man fornøyd med det så greit for meg.. Billige bildeler i dårlig kvalitet kan jo også være en glimrende unskyldning for å komme seg ut av heimen og treffe "gutta" for bytting av dempere og ta en six-pack i ny og ne. Kjøper du kvalitet forsvinner denne unskyldningen!! Jeg Fikkler med det meste her i verden og bruker Biltema og ClasOhlson etc. mye for billige prototyper som jeg senere bygger i kvalitetskomponenter, da slipper man å tenke på om budsjettet holder fordi alt er meeeget billy! Ellers kjøper jeg Rotel og PSB for dunkelyd og Sonus Faber for jass og klassisk i stedet for Pioner og eltax selv om våre "biltema venner" mener det her kun er snakk om plasebo ! Jeg har orginal kunst på veggene og får magesår av Rosa pelikaner i 3 delt bilde med speilbakgrunn. Men hva disse folka liker og synes er kjekt gjør meg ingenting. Så lenge jeg slipper å leve i det der kan de gjøre hva de vil, tro hva de vil og si hva de vil. Ja til fargerikt fellesskap!!!! Lars. Lenke til kommentar
hart Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 Gleder meg til Biltema begynner å selge kabinetter til PC med Biltema klistret over hele siden.. Da skal jeg vurdere et kjøp.. Noe for Lan-gutta? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 Gleder meg til Biltema begynner å selge kabinetter til PC med Biltema klistret over hele siden.. Da skal jeg vurdere et kjøp.. Noe for Lan-gutta? Tror det er verre enn å ikke ha Ball- genser på 80- tallet Biltema er HARRY (men jeg handler litt der selv :-? ) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 6. august 2003 Rapporter Del Skrevet 6. august 2003 Det kommer jo litt an på hva man handler, kjøper en del verktøy hos dem, det de selger som har 10 års garanti, er bra greier. Det spiller ingen rolle hva som står på dem, eller hvilket land det er produsert i for meg, jeg skal ikke prate med det uansett!! Ellers er rj45-plugger, krympisolasjon, strips til å feste ledninger,kabelsko og annet smårekvisita helt kurrant og billig å kjøpe der. Fikk forresten et intrykk av at det skulle være noe negativt i å være harry????? Misforsto jeg? Hvis ikke, vil jeg gjerne hatt en forklaring... Lenke til kommentar
hart Skrevet 6. august 2003 Rapporter Del Skrevet 6. august 2003 Ikke noe gæærnt med verken Biltema eller Clas Ohlson.. Kjøper masse greier fra de plassene.. det er jo billig. Jeg tipper den "DivX" løsningen fungerer ypperlig for alle som sitter med midt-på-treet utstyr.. For de audiofile så tror jeg det ikke er nødvendig å ta denne diskusjonen. (dvs... kabel til 69,-, utstyr til 40000,-??? henger ikke på greip). Hva skal vi si om biltemas bildeler... Jeg kjøpte 2 støtdempere til min eldgamle toyota der for nesten ingen ting... De funker flotters, men de er ikke like stille som originale når de demper (ja, de er luftet) mon tro om det ha noe med prisen å gjøre ;-). Jeg skiftet dem til og med alene når jeg var edru.. synes liksom det er bedre enn å være drita å mekke... ... Ikke klager jeg.. sparte masse spenn, dessuten er det så mye støy i bilen fra før av at nye lyder ønskes velkommen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå