Christoffer Nohre Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Pianoman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Flott. Syntes dette er et velkomponert og flott bilde, veldig fin kameraføring. Du formiddler også lyset på konserten på en flott måte. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Stemningsfullt og flott "komponert" Har sansen for slikt! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Likte dette i farger og komp. Synes det ble flott bilde fra et close back stage view. Veldig bra:) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Christoffer. Billede: "Pianoman" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Flot udsnit/komposition - elementerne er placeret fint i billedfladen, fin brug af dof - god skarphed på fokuspunkt. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Højlys omkring en projektør Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Kloning af projektør. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint anderledes fortællende koncertbillede - meget seværdigt i mine øjne. Omsat til Digit score: 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 6 Komposition 5 Håndtering af teknik 5 Personlig subjektiv vurdering 5 Samlet score Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Spennende komp. Syns dette fungerer bra bortsett fra at det er litt brått kutt på hodet til mannen til høyre. Ville hatt med hele hodet eller kuttet helet hodet. Kreativt og flott bilde uansett. Liker dette godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg