Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Arbeiderpartiets oppslutning etter Terrorangrepene.

Anbefalte innlegg

Advarer mot politisk ukorrekthet.

Det her er vell noe som kommer til å gjøre en del folk litt trise og lei seg men eg skal bruke den ytringsfriheten før dem tar den i fra oss.

Eg har lenge vert skeptisk til det bilde som Arbeiderpartiet skaper rundt seg selv kontra det dem faktisk gjør i skjul, det er mye snuskete vedtak som aldri kommer ut i lyset, siden dem gir rikeslig med media støtte i form av rein valutta så blir dem litt mer skåna en høgre sida.

Men her ønsker eg en åpen diskusjon rundt kordan AP har handlet etter Utøya saken samt den lille "hekse jakta" det har vært på folk med lignende meininger som ABB.

Det har til dømes blitt heilt absurd å hate muslimer, ytrer ofte mine meninger i mot den satans religionen der som ikkje er annent en noke mannssjovenistisk voldsoppfordrane piss

Det og hate Islam og heile det religionen står for skal eg ikkje sei at eg gjør, men at eg er i mot "snikislamiseringen" i Norge er vell heller noke eg kan finne meg i. Norge er blitt et land der det å omtale Islam og innvandring etter 22 juli er blitt heilt banalt, det er en døddebatt.

Det ble også sagt at vi skulle takle det her med mer åpenhet, mer demokrati å blablabla, vanlig fint AP sludder men at dem har startet en heksejakt på til dømes SIAM å andre antiislamistiskegrupperinger er vell heller et faktum, der burde du svelge dine egne ord med skamm Jens Stoltenberg.

Ytringsfriheita vår er trua, det at alle skal kunne få sei si meining er veldig viktig, syns no vertfall eg.

Arbeiderpartiet er vell det partiet i landet som har den mest politisk korrekte måten og faktisk bruke det her til sin fordel.

Er nesten 90% sikker på at dei kommer ettertid til å bruke det her til og tromfè igjennom idiotiske ting som DLD og andre ting som gjør oss meir og meir til en politistat, jada ekstremt nok :p

No høres vell eg meir ut som en hykler en nokon som vil bli tatt seriøst, men vi ser vell alle kva som skjer?

Takk gud for at det ikkje er valg av regjering i år, for då hadde nok arbeiderpartiet fått så mange sympati-velgere at dei hadde klart og styre Norge aleine.

Eg syns at Arbeiderpartiet har opptrådd med stor falskhet i etterkant, men veldig "politisk korrekt"

Det er tross alt deira feil at alt gikk så dårlig som det gikk, med lite bevilgninga, at dei som skal forsvare Norge i sånne situasjona er mindre forberedt en det media er heilt idiotisk.

Kunne fortsatt i timesvis :p

Edit; en drøy leif

Endret av Priim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Advarer mot politisk ukorrekthet.

Takk gud for at det ikkje er valg av regjering i år, for då hadde nok arbeiderpartiet fått så mange sympati-velgere at dei hadde klart og styre Norge aleine.

Dette er stort sett det eneste vi deler sånn noen lunde syn på. Resten føler jeg faktisk ikke for å kommentere på nå. Ihvertfall ikke før jeg har tellt til ti, eller mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...