DividedByZer0 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Hei! Jeg ønsker å lage ett proffesjonelt forum. Jeg lurer på hva host jeg bør bruke... (Hørt mye om Wordpress..?) Lurer og på hva det "post rating" systemet som er på facepunch.com heter, og hvor man får tak i det... (Hadde likt det veldig!) Jeg er ikke så altfor flink i HTML eller CSS, så jeg lurer og på hvor jeg kan laste ned gode layouts, så kan jeg jobbe med det. EDIT: Takke for svar folkens! DBZ0 Endret 14. august 2011 av DividedByZer0 Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Wordpress brukes ikke til forum såvidt jeg vet. Anbefaler da phpBB. Edit: ble visst dobbelt opp. Endret 14. august 2011 av DarkLightA 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Anbefaler som ovennevnte http://www.phpbb.com/ Jeg har et eget underforum om phpBB på mitt eget forum: http://www.oopschool.com/phpBB3/viewforum.php?f=40 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Vanilla Forums Litt pussig at du sa det, er faktisk jeg som har laget den norske språkpakken til Vanilla :!: 2 Lenke til kommentar
agrimsrud Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Spennende. Likte forumet godt jeg, men jeg har dessverre kun testet det på engelsk foreløpig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Xenforo er også verdt å nevne. Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Xenforo er også verdt å nevne. XenForo er fin Har vert borti phpbb3, men bruker Invision Power Board akuratt nå. Takker for svar folkz! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som har erfaringer fra flux bb? Ser i alle fall ganske bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå